Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

ponedjeljak, 22.09.2008.

Gledati kako Billu kosa iz dana u dan raste...


Danas je Tokio Hotel svetski bend, mogu slobodno da kazem. To su i dokazali 7. septembra na Video Music Awards-u. Po nasem vremenu to je bio 8. septembar i to 2 sata ujutru!!! Ja sam gledao uzivo, a posto se zavrsilo u 5 sati, spavao sam u skoli…zujo Prva sam smena, pa mi nastava pocinje u pola 8…headbang Uzas!!! Mada, oni su me totalno razbudili…fino Pogotovo Bill sa onim savrsenim pantalonama i jaknom…a razbudila me je i Rihanna… mislim… onako disturbicna….nut Nastup joj je bio savrsen , iako je pevala jedva cetvrtinu pesme… Naravno, bila su tu jos 2 slatkisa – Britney Spears i Christina Aguilera ( nek meni neko objasni kako se ona dovela u onakvu formu nakon porodjaja…) A odskora mi se svidja i Kety Perry…
Zao mi je sto TH nisu pevali, ali mi je vazno da su osvojili taj trofej… Best new artist… a kad su rekli: Toukio Houtel! a ja preklapam ruke preko face , a 2 sekunde kasnije pustaju Billa u potpuno istoj pozi…

Image and video hosting by TinyPic

Ma, kazem vam ja da sam JA njegov izgubljeni brat-blizanac, kakav Tom…sretan
Eto, gde sam ja odlutao od prve recenice…. Hteo sam da kazem da su oni danas svetski bend, a da ih ja znam od kada su bili nebitni klinci i tako mi je drago zbog toga… Neopisiv je osecaj gledati kako Billu kosa iz dana u dan raste…zubo
Samo kad se setim kad mi je jedna iz bivseg razreda rekla (dok sam otvarao prvi poster Tokio Hotela iz Bravo-a) da cu kad porastem biti isti kao Bill… To je valjda trebala da bude uvreda, ali meni je to najlepsi kompliment… Iz njenih usta u Bozije usi!!!rofl Tada nisam bio verni fan kao sada, jer je u ovoj rupi bilo nemoguce naci njihov cd (zivim u mestu koje je srpski Loitsche). Ali, kada sam konacno nabavio Schrei… ostatak recenice je suvisan… Magija i danas traje…
P.S. Pesma koju svi treba da cuju nakon ovog posta je Rihanna – Disturbia… i jedna malo starija Christina Aguilera – Oh, mother… Predivna balada…
Pozz i ostavite komentar… da znam da ste bili tu…
evo i moje slike, nadam se da cu uspeti da stavim, jer ovo radim prvi put...
ako bude gomila znakova da znate sta je....

Image and video hosting by TinyPic

- 14:24 - Komentari (3) - Isprintaj - #