Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

utorak, 25.08.2009.

Za sve one koji pate zbog ljubavi...

On pati...
Uzasno pati...
Njemu je potreban neko..
Znam kako mu je... I ja se osecam tako...
Ponekad vam je potreban neko, makar da vas zagrli...
On ima sve...
Slavu, novac, prijatelje... Uziva u tome, to je ono o cemu je celog zivota sanjao... Znam da je takav tip osobe kojoj zapravo ne smetaju paparazzi... Zapravo voli da mu smetaju, voli tu paznju....
I srecan je...
Verovatno mu je ceo dan savrsen, ima sve sto pozeli...
A onda legne sam i pocne da razmislja...
Potreban mu je neko...
Tako nastaju ovakve pesme...
Ova pesma je puna bola i na samom kraju refrena ironije...

"Promise me we'll celebrate this pain together... "


U ovakvim pesmama on zapravo pokaze kakav je... Koliko pati... I ja isto pisem pesme i jedna osoba koja ih je sve procitala mi je rekla
"Pa, dobro, zasto nemas nijednu veselu pesmu?"

Nemam inspiraciju... Ne glumim sad nekog emosa, mene niko ne voli i ta sranja, nego kada pisem pesme, pisem o onome sto me grize iznutra... Kako da pisem srecne pesme o ljubavi, kada to ne osecam...?

Skoro nekad sam napisao pesmu koja se ne rimuje... Svasta meni dune u glavu... Dacu vam je da je procitate...

Vapaj malih ljudi

Živim u svetu u kome lica i reči nemaju zvuk i lik,
u kome su ulice prazne,
osmesi odglumljeni.

Tvoj zagrljaj je moja religija.
Svakog sekunda se molim, ali kako to obično biva
Bog ne čuje molitve malih ljudi.

Usne se tope u šapatu,
a suze su zamutile oči.
Grudi nisu dovoljno jake da razbiju okove.

Sunce krvari na horizontu.
Gvozdeni brodovi plutaju morem suza plišanih očiju.

Ne pate samo mali ljudi.
Hrabri se samo plaše da plaču...


Ali da se vratim na Billa... Nikad necu zaboraviti jednu recenicu o njemu... Nije je on rekao... Zato govori o njemu vise nego sto bi on ikad rekao... Necu reci ime osobe koja mi je ovo rekla, jer ne bi bilo u redu... Sto je najzanimljivije ta osoba nije fan, ali ga je videla... Ali moram da napisem tu recenicu jer je ostavila dubok utisak na mene, potvrdila je sve ono sto sam mislio...

ona: ja neznam jesam li luda ili ne al bill zrači nekakvom anđeoskom energijom...to nije ljudski, nema šanse.. ostavio me je bez teksta, čovječe, svjet se oko mene zaustavio kad sam ga ugledala... a tek pogled..isuse kako on pati..tužnije oči nisam u životu vidjela..
preplavio me je osjecaj tuge i slomljenosti...
nikad zivotu nisam takvo nesto osjetila..

ja: ja ih pratim od pocetka... ne bas od samog, ali imao je Bill onu mangu i on vise nije ista osoba, ne smeje se isto, nije isti, ima nesto u njemu.. ali to nije samo odrastanje, ne znam kako to da opisem...

ona: a nemoze se smijat, covjece, ono sto sam ja osjetila kad sam mu u oci pogledala me skoro ubilo..slomilo..on to svaki dan nosi u sebi.. The pain of love...to je to..







Neće nas slomiti ljubavni bol.
Ne treba nam tvoja pomoć da se spasemo.
Nikad nećemo prestati da patimo zbog ljubavi.
Mi smo ono što smo od sebe napravili.
Ljubavni bol je u našim srcima
i dublji je od okeana.
Ljubavni bol čeka u mraku.
Polako ga uzmimo...

Idemo dalje...i još dalje...i još dalje...
Ne pripadamo nikome... nikome...
Večno ćemo patiti zbog ljubavi...
Obećaj mi da ćemo zajedno slaviti ovaj bol...
Bol zbog ljubavi... ljubavi...

Ljubavni bol je u svakom od nas.
Udara nas poput čekića.
Ne možemo isključiti taj bol,
pa, hajde onda da slavimo tu dramu.
Bol nam ne dopušta da posustanemo.
Sve ćemo zaboraviti.
Želim da dodirnem taj bol...
Bez toga nije vredno živeti...

Idemo dalje...i još dalje...i još dalje...
Ne pripadamo nikome... nikome...
Večno ćemo patiti zbog ljubavi...
Obećaj mi da ćemo zajedno slaviti ovaj bol...
Bol zbog ljubavi... ljubavi...

Prelazimo planine i pustinje zbog naše ljubavi...
Vratimo je nazad noćas, tako da možemo da osećamo ovaj bol zauvek...


Idemo dalje...i još dalje...i još dalje...
Ne pripadamo nikome... nikome...
Večno ćemo patiti zbog ljubavi...
Obećaj mi da ćemo zajedno slaviti ovaj bol...
Bol zbog ljubavi... ljubavi...

- 19:20 - Komentari (33) - Isprintaj - #