Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

subota, 19.09.2009.

1000mora-daleko.blog.hr


1000mora-daleko.blog.hr
Kada sam prvi put kucao ovaj naziv na stranici za kreiranje bloga zeleo sam da napravim blog koji nece biti obican. Zeleo sam blog koji ce biti poseban, orginalan, zanimljiv, sve samo ne necija kopija, blog koji ce postati najomiljeniji onima koji ga budu citali.
Danas nakon godinu dana mogu da kazem da sam u tome donekle i uspeo. Ljudi i dalje posećuju ovaj blog, iako se ta postava ljudi koji su komentarisali menjala iz meseca u mesec. Blogovi su se otvarali i zatvarali…
Hvala vam svima što ste bili tu, šta ste sada tu i što ćete i dalje biti… xD
Hvala vam za ovaj jedan poseban svet koji smo stvorili zajedno. Svet u kome možemo da pričamo i pišemo o Tokio Hotelu do mile volje, a da pritom znamo da neće biti onih prekih pogleda. U ovom svetu smo svi pomalo humanoidi…
A ja sam, brate, humanoid na kvadrat! xDDDD

Image and video hosting by TinyPic



Gegen Liebe - Gegen Hass
Gegen die Sonne - Gegen Nacht
Gegen Regeln - Gegen die Macht
Gegen alles - Gegen alles
Ich bin…

Humanoid
Humanoid

Gib mir Leben - Gib mir Luft
Mein Herz schlägt weiter weil es muss
Ich lauf den Schatten hinterher
Gib mir mehr, gib mir mehr,
immer mehr…

Humanoid
Humanoid
Humanoid – komm zurück
Humanoid – komm zurück und

Nimm’ mir mein Herz
Nimm mir den Schmerz
Zwischen den Welten
Bin ich gefang‘
Koordinaten unbekannt
Halt mich – sonst fall ich
Halt mich

Will mein Herz nich
Will den Schmerz nich
Ich will mein Kopf nich –
Will den Scheiß nich
Will den Dreck nich
Will nich

Humanoid
Humanoid
Humanoid – komm zurück
Humanoid – komm zurück und

Nimm mir dein herz
Nimm mir den schmerz
Ich kann nich mehr
Halt mich – halt mich

Zwischen den Welten
Bin ich gefang‘
Koordinaten unbekannt
Halt mich – sonst fall ich
Halt mich

Gib mir was ich fühlen kann und
zeig mir was ich sehen kann
Zwischen den Welten
bin ich gefang‘
Koordinaten unbekannt

Gegen Regeln
Gegen Macht
Gegen alles
Gegen alles



Napišite u komentarima nešto o mom blogu… Da li se sećate kako ste naišli na njega? Kakav je bio prvi utisak? Zašto ste ostali uz njega? Šta god…
Ja vam ostavljam link za prvi post, napisan pre tačno godinu dana, u smrdljivom, zagušljivom Net Cafeeu. Ipak me za tu buvaru vežu neke lepe uspomene… xD

PRVI POST NA MOM BLOGU... NAPISAN PRE GODINU DANA

- 11:35 - Komentari (19) - Isprintaj - #