Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

četvrtak, 15.01.2009.

pRiNc TaMe VaM zELi DoBrOdOsLiCu U sVoJe CaRsTvO vEciTOg MrAkA, zVaNoG ziVOt

Kao sto je svima poznato Nova godina je vreme promena… Svi mi donosimo neke odluke, a ja sam eto odlucio da unesem neke promene i u moj blogerski zivot… xexe
Kao prvo, imam novi nadimak koji sam smislio preko raspusta… Onaj Necky mi je nekako dosadio, pa sam odlucio da ga se resim. Taj nadimak sam takodje sam sebi nadenuo, ukrstivsi moje ime Nemanja i Billov nadimak Mecky… I tako je nastao Necky…
Jedne tamne, olujne noci, dok je vetar nanosio pahulje na prozore, Necky se trgnuo iz sna, obliven znojem.
Sanjao je uzasan san.
Medjutim, njegova nocna mora se pretvorila u stvarnost.
Ta stvarnost je imala oblik visokog, mrsavog, bledog decka, koji je mirno stajao dok se tamni ogrtac lelujao oko njegovog tela…
U svojim tankim, koscatim rukama je drzao nekakav cudnovat predmet…
Taj predmet je fijuknuo kroz vazduh…
Kroz par sekundi, Necky se pretvorio u tamnu izmaglicu, a zatim je potpuno iscezao. Mrsava prilika se polako primakla krevetu u kome je do nedavno lezao Necky, a potom legla u njega i zaspala.
Sledeceg jutra sam otvorio oci. Nisam primecivao nikakvu razliku. Nisam ni slutio da se nesto desilo prosle noci. Ali kada sam seo za tastaturu, primetio sam razliku. Mojim mislima je upravljao neko drugi. Neko koga cete od ovog trenutka pa nadalje znati kao….

PRINZ DER FINSTERNIS

Image and video hosting by TinyPic

Nadam se da vam se ovaj nadimak svidja bar upola kao i meni. Nadam se da ne mislite da sam lud, mada u neku ruku i jesam… Ideja za ovu pricicu iznad mi je pala na pamet jer moj tata misli da je mene opseo djavo. xexe On to misli jer se budim svake noci, hodam po kuci, sakrivam se u orman, radim potpuno neobjasnjive stvari kao sto su donosenje stvari iz kupatila, koje mi niko nije trazio da donesem. Najbolesnije od svega je to sto se ja ujutru nicega ne secam… xexe… A ukucane samo traumiram… Pre neko vece sam se probudio i video mog oca i pomislio da je neki lopov upao u kucu. Poceo sam da urlam iz sve snage, a vi nemate predstavu koliko sam ja grlat. Mislim da sam celu zgradu digao na noge. To vristanje je trajalo oko pola minuta, jer sam se ja zabio u kraj kreveta, jer sam valjda tako hteo da se zastitim od napadaca. Sutradan mi je bilo zao mog tate, jer se muceni covek isprepadao… Ali nisam ja kriv… Kriv je Prinz der Finsternis… xexe…
Svasta ja jos radim nocu ( kao sto je bezanje od paukova i gustera, koje niko sem mene ne vidi ) ali kada bih vam sve pricao ne verujem da bi bilo ko ponovo dosao na moj blog…
Al vazno je da sam u redu danju, tako da niste u opasnosti.
Bar za sada…
Toliko o tome… A sad o cemu drugom nego o Tokio Hotelu… xexe I bio je red...
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

2009. godina je pocela kao i 2008. Slike sa letovanja... ili zimovanja... ma, kako god... Bili su u gacama... xixi...
I kao je neki paparaco nasao njih i slikao, prica za malu decu... Mislim stvarno... Al dobro meni ne smeta... Bill i Tom su ponovo pokazali svoja naga tela... Tom je i imao sta da pokaze... Ovaj decko ne izlazi iz tetetane... Svaki put kada ga vidim kazem sebi Nemanja, vreme je da se nabildujes... Ali, ja muka nemam sta ni da nabildujem... Mozda samo kosti... Kao i Bill... Ova predivna tetovaza se i ne vidi od rebara... xexe... Jos u nemackom Bravu pise da je Tom nosi Billov proslogodisnji sorts za kupanje... Ja ne vidim lepo, al sta ima veze... I ja imam takav slican.. xexe Samo jos da mi stoji kao Tomu...
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
( ovo crveno stro imam na ruci, to je od rodjenja... A rodio sam se kao crnac.. xexe Pa se to povuklo i ostalo samo na ruci.. a bas bi bila fora d sam crnac.. )
Ali, sve ovo ne bi bilo toliko interesantno da nema Billa... Billova cupa je nestala!!! Kosa mu je upletena u nesto sto je izmedju dredova i pletenica ( jer moze da se skine kada pozeli, ovo sam procitao na Andreinom blogu, imate je u linkovima .. Ja sam mislio da su pravi dredovi...) ... Ja sam ostao bez teksta kada sam ovo video... Dobro, lazem, nisam... Trtljao sam o tome po ceo dan... Pa, kako i ne bih... Ej, ljudi, Bill ima dredove!!! Ajoj, majko sto me rodi! Ja celog zivota mastam o dredovima... To je meni najsavrsenija frizura na svetu... Pogotovo ovi tanki! Kako su samo mocni! Jos je i ofarbao donje delove u belo, a ovo iznad je ostalo crno! Vidim da vecina bas i nije odusevljena ( to je blaga rec, vecina kaze da su ocajni.. smrc.. ), ali ja vec 10 dana ne mogu da dodjem sebi... Saaaavrseni su... Samo ga zamisljam kako mlati glavom dok igra a oni dredovi lete za njim... Ajoj... Nadam se da ce ih nosati malo duze i da ce sa njima biti u novom spotu! Kada sam vec kod toga, novi singl bi trebao da izadje u toku sledeceg meseca... Ajoj... Nadam se da je to ono:
''Mein Herz kämpft gegen mich wie ein Alien in mir''
( Borim se protiv sopstvenog srca, koje je kao stranac u meni. )
Ja to pevam non-stop. Ne mogu ni da zamislim kakvo ce cudo biti novi spot. Ali, trenutno ima i vaznijih stvari od toga...
Nas dragi Gustav ( nadam se da ste mu dosad naucili ime, xixi ...Wolfgang Klaus Schafer) je operisao slepo crevo 2.januara 2009.godine. To obicno nije opasno, osim ako ne pukne ili ako niste i stari kao moj tata. Pre par godina je operisao i bio je 3 sedmice u bolnici. Makar ce Gusti malo skinuti kilazu, jer nece smeti da jede ne znam koliko dugo nista osim kuvane hrane. Kada bih ja ne daj Boze operisao slepo crevo, zvanicno bih bio mrtav. Ne znam sta bi imalo da mi smrsa. Kada me je rodjak video rekao je : „ Nemanja, gde ti je teg? Da te vetar ne odnese.“
Gustavko, nadam se da ces sto pre biti u formi! I nadam se da si odsvirao svoje na CD-u, jer mi se smucilo cekanje da CD izadje!
Kako nezvanicno saznajem ( xixi ) na albumu ce biti jedna pesma o nostalgiji. Tu pesmu je Bill napisao tokom dugog perioda boravka u SAD-u. Takodje, na Internetu postoje nazivi nekih pesama sa albuma, ne znam otkud to nekome, ali za svaki slucaj evo vam naslovi koje sam ja nasao: „Schweig“, ''Tagelang'' ,"Nächtelang" i ''Versprich es''.
Bio je to jos jedan post u kome ste imali priliku da procitate novosti i da se nacitate mojih lupetanja. U sledecem postu vas ocekuje novi deo moje price o Tokio Hotelu.
P.S. Nadam se da cete mi napisati sta mislite o mom novom nadimku.
P.P.S. Iskreno vam preporucujem pesmu Christine Aguilere „Keeps gettin’ better“, a i spot... ... ... Ufff.. Obozavam onaj deo Suuuper girl... A dobra mi je pesma i od Ketty Perry „Hot ’n’ cold“... Spot je bas odvala...
P.P.P.S. MOLIM VAS JOS JEDNOM DA AKO NE PROCITATE POST NE GLUMITE U KOMENTARU KOJI OSTAVITE DA STE PROCITALI!!!! NAPISITE SAMO DA DODJEM DA PROCITAM VAS. PROSLI PUT ME JE JEDNA DOVELA DO LUDILA. RANIJE SE ZVALA NESTO KAO KITACA. NAPISALA MI JE KILOMETARSKI KOMENTAR, SVE MI PISE U ZENSKOM RODU I GLUMI DA JE PROCITALA POST. JOS KAO KAZE DA “BAS NE JEBE KOMENTARE TIPA COOL BLOG, KOMAJ MI”, A ONA TO RADI… NI JA NE JEBEM KOMENTARE KAO NJEN… NE SHVATAM TAJ IDIOTLUK VISE, KO NE ZELI DA CITA NEK NE DOLAZI. NISTA MI NE ZNACI GOMILA POSETA AKO NIKO NE CITA… NAJVISE ME JE ODUSEVILA GOTICA KOJA JE NAPISALA ‘DA BUDEM ISKRENA NISAM NISTA CITALA, SAMO SAM GLEDALA SLIKE’. XEXE
P.P.P.P.S. Izvinjavam se sto sam vikao… xexe…
P.P.P.P.P.S. Stavljam vam link za nesto sto je zanimljivo za odgledati, mozda i nije.. a nisam video na News blogu. Dr.House ismeva Billa… ili sta je vec ono ne kontam… Kao Bill ima neki virus od koga devojke vriste… Meni je smesna scena sa zavesom i kako ona zena sto glumi Billa uvrce ustima kao on… A obucena je kao Bill u spotu “Spring nicht”…


Image and video hosting by TinyPic
Dragi blogeri,
sa svim svojim duhovima, tamnim mislima i krvlju vas pozdravlja Vas
Prinz der Finsternis

- 12:54 - Komentari (25) - Isprintaj - #