Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

utorak, 01.09.2009.

Čestitke i Back on Track!

*** dopuna posta ***

Glupo je stavljati nadopunu posta na početku, ali post je predug, pa ne biste ni videli tu nadopunu.
Izašao je omot albuma Humanoid i predobar je... Ali stvar zbog koje ja nisam disao je ta što je cover skoro isti kao jedan koji sam ja radio za jedno takmičenje sa mojim likom. Ne mislim da je vizuelno isto, nego ideja. Potpuno se isto vide kablovi, uvo, sama ideja je ista... Šta vi mislite?

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

********************************************************************

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Na početku samo želim da čestitam Billu i Tomu 20. rođendan. Matore konjine! Šta im poželeti osim 4 sise! hahahah Šalim se… Eto, samo nek se zaljube, a ostalo će sve lako…
A čestitam i sebi 20 000 poseta! Hvala vam puno… Bilo bi i više da je brojač poseta bio tu od početka i da ga nisam jednom obrisao, al nema veze… Daaaaaankeschooon!



Tokio Hotel : Back on track!

Humanoid era je počela.
Već smo bili u mogućnosti da čujemo par novih pesama ( što sa njihovim pristankom, što zbog hakera ) i mišljenja su podeljena.
Moje mišljenje je da je album previše pop za njih, ali mi se to previše sviđa. Ispunili su sve moje želje.
Da Tom više peva ( jer po meni ima bolji glas od Billovog ), da prave pesme koje će moći da se vrte u diskotekama, da tekstovi budu bolji nego ikada... Dopada mi se što je sve kompjuterski obrađeno... Mnogi im to zameraju, ali meni je zamerka na Zimmer 483 bila ta što svaku pesmu mogu potpuno isto da odsviraju uživo. Sa ovim albumom je stvar drugačija . Dosta je elektronike i mnogo delova Bill neće moći da otpeva uživo.
Pretpostavljam da je išao na neke časove kako bi uživo mogao da peva visoke tonove. U svakoj pesmi ima makar po jedan visok deo.
Ne znam da li je slučajnost u pitanju, ali novi CD Cinema Bizarrea umnogome liči na Tokio Hotelov, ili obrnuto. Kako god. I Strify peva visoke tonove, obe grupe su prešle na neki pop-rock... Ja to zovem rock za diskoteke...

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


Gustavov tattoo mi je prelep... U početku mi se nije sviđao jer ga nikad nisam video ovoliko blizu... Sad mi se mnogo dopada...


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic



U iščekivanju izlaska CD-a, Tokio Hotel čini sve da to vreme prekrati.

aRe yOu ReAdY fOr ThE mOsT eXciTiNg ShOw On ThE WeB?

Tako počinje najava za novu sezonu Tokio Hotel TV-a. A ja gledam u ekran i vičem Neeeee... Moje srce je slabo na Tokio Hotel, zato bolje ne... xD
Uglavnom, u prvoj epizodi možemo da vidimo prve kadrove sa snimanja novog spota „Automatisch / Automatic“. Ja vam stavljam neke od najinteresantnijih fotki...

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


NoVi iMiDž – sVe sMrToNoSniJi... xD

Bill me svakom novom slikom iznenadi. Izgleda kao Pokahontas, kao Indijanka... xD To sam već ranije rekao. Kosa mu je nenormalno dobra... I ova linija na oku... Ima je na svakoj slici...

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

NoKiA kOnCeRt

27.08.2009.
Izveli su 5 starih pesama ( Ubers Ende der Welt, Durch den Monsun, Schwarz, Ich brech aus, In die Nacht ) i akustičnu verziju „Automatish“-a...
Najviše me je oduševio Billov look... Liči mi na one darkerke, samo što je on cool... xD Gustav se po prvi put pojavio u javnosti bez kape ( nakon incidenta ) i ožiljci su skoro u potpunosti zarasli. Nova boja kose i frizura su mu idiotski. Imao je prelepu plavu kosu, kao beba... A Georg... Mali zaljubljeni dečko, cveta... xD Hagen je ovu pauzu pre objavljivanja CD-a iskoristio da nađe devojku. Čini se da je veoma srećan i zadovoljan, a u vezi je čak 6 meseci. Ostali iz benda se raduju zbog njega, ali priznaju da su pomalo ljubomorni.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Ja samo stavljam Hagenove slike, ali oprostite... haha Dečko ima najbolje poze... Gustavovu jednu normalnu sliku ne mogu da nađem...

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Ovo je baš moćno... Kao da mu glava sija... xD
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

PoPiS pEsAmA

Humanoid ( nemačka verzija )

01 Komm ( Dođi )
02 Sonnensystem ( Solarni system )
03 Automatisch ( Automatski )
04 Lass uns laufen ( Pustite nas da trčimo )
05 Humanoid ( Humanoid )
06 Für immer jetzt ( Sada zauvek… Možda i Ovaj put zauvek, mislim da bi to bio bolji prevod )
07 Kampf der Liebe ( Borba ljubavi )
08 Hunde ( Psi )
09 Menschen suchen Menschen ( Ljudi traže ljude )
10 Hey du ( Hej, ti! )
11 Träumer ( Sanjar )
12 Zoom ( Zum )

Nazivi deluju interesantno. Mislim da će najlepša pesma biti “Träumer”. Prelepo zvuči naziv. Biće neka iskrena balada. “Lass uns laufen” će biti neka brza pesma, neko sranje, kao “Ich brech aus”. Ne kažem da je ta pesma sranje, nego da je onako bzvz pesma, samo da ritam tuče. Valjda me razumete… Ovo “Hunde” me zbunjuje. Možda je neka pesma o policiji, da je ismevaju. Ili da omalovažavaju vlast.
Ovo “ Für immer jetzt” me je zaintrigiralo. Moguće je da pevaju o tome kako uživaju u sadašnjem momentu, ali i o tome kako je ( lupam sad ) Bill raskinuo sa devojkom i pomirio se sa njom i misli da će ovaj put biti zauvek…


Humanoid ( engleska verzija )

01 Noise ( Buka )
02 Dark side of the sun ( Tamna strana Sunca )
03 Automatic ( Automatski )
04 World behind my wall ( Svet iza mog zida )
* mislim da bi bolje zvučalo kao prevod “Svet iza mojih zidova”…
05 Humanoid ( Humanoid )
06 Forever now ( Zauvek sada )
07 Pain of love ( Ljubavni bol )
08 Dogs unleashed ( Pušteni psi )
09 Human connect to human ( Ljudi se povezuju )
10 Hey you ( Hej, ti! )
11 Love and Death ( Ljubav i smrt )
12 Zoom into me ( Priđi mi )

Isto mišljenje kao i za nemačku verziju. Mada sad kontam, ako su pesme po istom redosledu, onda je “Träumer” “Love and Death”, a meni je to najlepša dosad objavljena pesma.

Ako kupite nemačku Deluxe verziju moći ćete da čujete 3 bonus pesme...
+ Geisterfahrer
+ That day ( Tog dana )
+ Alien ( Vanzemaljac, Stranac )

Iste pesme dobijate na engleskoj verziji na engleskom jeziku... Kako debilna rečenica...
+ Phantomrider
+ That day
+ Alien

Ustvari, kad malo razmislim, ova pesma „Alien“ se isto piše i na nemačkom i na engleskom, pa ne znam je l postoje 2 različite verzije ili su obe na nemačkom. A to je možda ono što su ljudi zvali „Herz im Sturm“ ( ili kako već ). A moguće je da je ta pesma i ono „Borba ljubavi“... Videćemo...

Sad vidim da nema one pesme „Schweig“, koju su pominjali na DVD-u. Ali, možda je dobijemo na nekom od singlova.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


Eto, toliko za ovaj post...
Malo sam preterao... hehe
Ali nisam vam dugo pisao...
Zopam vas...

- 00:02 - Komentari (31) - Isprintaj - #