Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

utorak, 23.12.2008.

16. deo price o Tokio Hotelu – Ovo mozda niste znali…

Ovaj deo price je nesto drugaciji od ostalih. Ali, imam opravdan razlog za to. Momci su postali toliko popularni da nisu postojale novine ili televizija za koje nisu dali intervju. Prirodno je da se saznalo mnogo toga o njima. Ja sam kroz moje delove price napisao vecinu toga, ali nekada stvarno nije bilo mogucnosti da ubacim neke informacije. Sada to ispravljam. Saznacete svasta i nadam se da cete se malo nasmejati. Na ovom postu sam dosta radio, ipak nije mali posao preturiti milijardu intervjua i izdvojiti ono najvaznije.
Ovo sto pisem nece imati nikakav redosled, jer ga je nemoguce napraviti. Zato ce sve biti pod crticama… Mozda je tako i zanimljivije…
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

- Kao sto znamo Bill i Tom su blizanci, sto povlaci cinjenicu da postoji dosta stvari u kojima su slicni. Osim sto su obojica desnjaci, a mogu pisati i levom rukom, postoji jos jedna vazna slicnost. Vezana je za njihove pirsinge ( Billov u jeziku i Tomov u usni ). Kazu da im ne smetaju pri ljubljenju… Bill tvrdi da se zaista dobro ljubi… ( malo je glupo da to on kaze, to treba da odluce njegovi partneri, al ajd.. )
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic


- Tom planira da studira graficki dizajn, a Bill zeli da postane modni dizajner. Vec je prepravljao po svojoj odeci, jer je vecina majica koje kupi XL, a on ih smanjuje na S… Poznat mi je taj problem… xexe… Pored toga, obozava da eksperimentise sa pantalonama.
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic


- Bill ne razmislja o zenidbi, jer smatra da se ljudi mogu voleti i bez papira. Ne zna da li zeli decu. Tom ce se prvi ozeniti i imati gomilu dece…
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic


- Koji su njihovi snovi iz detinjstva? Georg je zeleo da postane, ni manje ni vise, nego kralj. Zatim je promenio misljenje i zeleo da postane gomila stvari kao sto su vatrogasac, policajac, vozac kamiona… Sada bi voleo da postane stomatolog kao i njegov otac, ili nesto oko osiguranja ( Tom ga zbog toga zeza da je snob, a Georg na to samo slegne ramenima, jer on voli da bude snob… xexe ). Tom je zeleo da bude kauboj. Cak se nekada za Noc vestica maskirao u kauboja. Bill je na jednoj Noci vestica bio vampir, i to mu je dalo ideju za sadasnji imidz. Pored toga sto je zeleo da bude na naslovnicama Bravo-a jos od malena, zeleo je postati madjionicar. Gustav je jedini izgleda oduvek stajao sa 2 noge na zemlji. On je mastao o nastupu sa Fillom Colinsom. =)
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic


- Sta bi promenili na sebi? Georg bi promenio svoje usi, Tom i Gustav bi voleli da imaju malo vise strpljenja, a Bill da nije toliko egoistican i da malo vise obraca paznju na druge. A sta bi promenili na drugim clanovima benda? Georg misli da se Gustav ne bi trebao potuci svaki put kada ga iznerviraju. Nasuprot tome, Gustav misli da Tom treba da prestane da izigrava nekog tamo macho tipa, a Bill bi trebao da prestane da se ponasa kao primadona.
( slike iz Wetten dass )
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

- Kada su ih pocetkom 2006. godine pitali koja je njihova trenutna zelja, oni su odgovorili da bi voleli da ispune stadion. Danas se sigurno smeju ovome.

- Bill stalno gubi stvari. Do sada je izgubio 3 mobilna telefona i 2 iPoda… Vala trapaviji od mene ne moze biti… Ja sam izgubio blog. xexe Znam da zvuci idiotski, ali ja sam napisao prvi post i objavio ga. Nakon toga, kada sam hteo da objavim 2. post, zaboravio sam i adresu bloga i sifru…

- Tom vozi skejt jos od kada je imao 11 godina, a plese break-dance od 4. godine!!! Da li zbog toga ili neceg drugog, lomio je ruku 3 puta i nogu jedanput!

- Vec sam pisao o tome da se momci zalazu za prava zivotinja. Kao sto svi znate, imaju psa Scotty-ja. Pored toga, negde sam procitao ( ne znam da li je tacno ) da imaju ribicu Johny-ja i narandzastog macka Kazimira. Nasli su ga na ulici i nazvali po svom prvom medi.

- U jednom TV showu, clanovi benda su se posvadjali oko mikrofona. Od tada svako ima svoj mikrofon. Pa, njima ni to ne pomaze, opet se svadjaju oko toga ko ce pricati. Secam se kad sam gledao Viva Live kada je bio aktuelan singl “Der letzte Tag”. Emisija je trajala sat i po vremena i Gustav nije ni rec rekao… Nekad mi je tako zao njega…

- Jedno vreme je Internetom kruzila slika na kojoj se Tomu vidi modrica ispod oka. Od tada oni imaju telohranitelja. Mnogi sumnjaju da su ga pretukli neki momci. Ne bi me cudilo, jer i nisu bas omiljeni…

- Na jednoj zurci su paparaci ulovili Toma i Georga u zagrljaju sa nekakvim devojkama. Sudeci po fotkama Tom je imao ”pune ruke posla”… xexe
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Toliko o tome… U sledecem delu price cete moci da citate o tome kako su se momci provodili u nastavku Schrei turneje… A evo i male najave o tome sta ce sve uci u moju pricu o TH-u 2009. godine… Pisacu o njihovom odlasku u London, o novom singlu, o pocetku internacionalne karijere, o drugim projektima… Jos svasta. svasta, svasta…

I za kraj da vidimo ima li sta kod mene…
Nista pametno… Osim sto sam kupio cipele… ili su to vise patike… Kako god, Bill ima jedne takve… xexe
Zeleo bih svima da cestitam Bozic… Vi ste katolici, ako se ne varam… A ako sam se provalio nema veze, navikli ste… Meni je Bozic tek 7. januara… Ali, ja cu da se solidarisem sa celim svetom, pa cu cim napisem ovaj post, okititi jelku. Moja jelka je predivna… cim je ja kitim… xexe… Mala je, a na njoj su samo crvene i srebrne perle i srebrne masnice… Jos malo pobacam vate, koja glumi sneg… Videcu da je slikam da vam pokazem… Bez jelke ne bih znao da nastupaju Bozicni i Novogodisnji praznici, jer nema ni traga ni glasa od snega…
Tako… Ja cu u ovoj godini objaviti mozda jos jedan ili 2 posta… Jedan ce uglavnom biti Novogodisnji… Hohoho, marry Christmas…. Hohohohoho!
Nakon toga cu uzeti zasluzeni odmor, ipak nije mala stvar praviti blog 3 i po meseca… xexe… Momci ce verovatno otputovati na Maldive, a ja idem u Valjevo, kod mame…
Ali, necu sad o tome…
Pozzzzzz
P.S. Ne secam se kada sam rekao da cu se ubiti... Ne brinite za to... Previse volim sebe da bih to uradio...
p.p.s. Billsgirl4ever HVALA ZA SLIKE DO NEBA!!! Sto nisam ranije cuo za ovaj djavo...

- 16:25 - Komentari (28) - Isprintaj - #