Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

nedjelja, 18.01.2009.

17. deo price o Tokio Hotelu - Radjanje “Scream”-a + SmRdLjiVe SrPsKe NoViNe + sMrDljiVi OnAj ReTaRd CiJe iMe nEcE BiTi nA mOm BLogu

Mozda cete misliti da sam lud, sto je donekle i tacno, ali pre pocetka moram da se istresem.
Miley Cyprus je obicna balavica koja nema ni trunku talenta. Uz to je i ruzna i iskmpleksirana. Preboli, curo, vise onog Jonasa. Isto i ona mucenica Demi Lovato. Razmazena derista! Kao ona se nesto samopovredjuje! Idiote, nadji bolji nacin da dodjes u novine. I oni Jonasi su ista govna. Gledao sam neku emisiju sa njima. Ej, oni pred koncert kazu da je vreme da rokaju i najavljuju ih kao ROCK SHOW! Alo, covece, rock! Pa, znate li vi sta je rock… Oni su obican pop koji nema ni prizvuk rocka… Ako su oni rockeri, sta je onda Marilyn Manson – uspavanka za decu.
Izvinjavam se za ovaj izliv besa, ali kada god citam Bravo skoci mi pritisak! I kao oni problemi mladih. Hocu da ponovo budem nevina. Da izvinete na izrazu, koji si se klinac jebala!
Da bi ovo imalo veze sa Tokio Hotelom imam jos jedan razlog sto ovako psujem… O njima ne pisu skoro nikad ( to znam jer kupujem sve novine ) i u poslednje vreme su izasla samo 2-3 teksta i to:
1. ni u jednom nije pomenuto da Bill ima tetovazu, da Bill ima dredove, da je Gustav doziveo saobracajnu nesrecu, da je Gustav operisao slepo crevo… nista pametno nisu pomenuli. A sada vam evo razlog zasto je vecina fanova iz Srbije koje ja znam prestala da slusa Tokio Hotel…
2. Najnoviji tekst koji je izasao ( tacnije, jutros ) u najprodavanijim novinama u Srbiji “Vecernje novosti” je to da Tokio Hotel ne peva uzivo celu svoju Americku turneju. Ja stvarno ne znam koji im je vise djavo sa tim. Imam dosta nastupa iz Amerike i znam kako Bill peva uzivo, ne moze me niko nabediti da to nije istina. Tako peva vec 3 godine na koncertima. A i da ne peva boli me briga. Ne moraju nikad vise otici u Ameriku, ima mnogo fanova koji bi ih videli, pa makar i na plejbek. Pa, ja bih ih gledao 2 sata kako samo sede na sceni i jedu spagete i mislim da bi me srcka strefila od srece.
3. Sledeci tekst koji mi je digao zivac je tekst koji je izasao u Novogodisnjem srpskom Bravo-u. Sumirali su utiske godine, a pogodite ko je bio u promasaju godine. Citiracu ih “momci su se nakon otkazivanja koncerata sirom Evrope, povukli i skoro i da se ne pojavljuju u javnosti.” Da mi je znati koji je idiot pisao ovaj tekst. Tuzio bih svu tu stoku! Ko se ne pojavljuje, a te silne MTV nagrade ( mnogi Amerikanci su rekli da sada shvataju da ih nisu zasluzili! ) . Gospode Boze!
4. I slag na tortu mi je bio tekst kako nisu uspeli u Americi, da tamo skoro i nisu culi za njih i jos namontiraju 2 slike.
Prva: Bill tuzan ( Amerikanci su ih ispalili )… A decko samo malo okrenuo facu, imam taj nastup i kezi se sve vreme.
Druga: Bill se smeje. Ponovo u Evropi!

Dodje mi da sve polupam! Smradovi! Mene ti tekstovi ne pogadjaju licno jer necu promeniti misljenje o njima zbog misljenja drugih. Ali me nervira to sto je, kao sto sam vec rekao, vecina fanova odavde prestala da ih slusa. Verovatno su otisli na koncert grupe Rebelde ( Retardelde )! Kako mrzim Srbe i celu ovu usranu zemlju, ovo mi je 1000.put da sam se pokajao sto sam ovde rodjen. Sto me Bog ne baci negde u Nemacku, do sada bi mi i dosadili koliko bih ih vidjao. Imao bih gomilu novina i svega o njima, a ne ova sranja. I kad ce sada doci ovamo. Nikad! A i plasi me koliko ce to uticati na njihovu karijeru. Blog onog seljaka ( znate na koga mislim, necu da njegovo ime stoji na mom blogu ) cita stotinu hiljada ljudi dnevno!!!! Pa, znate li koliko je to ljudi! Znate li sta to znaci za njihovu karijeru! Jaoj, mrzim sve govna koja citaju njegov usrani blog! Nikada nisam niti cu mu posetiti blog, jer bi mu to samo povecalo popularnost. ALI, ZAO JE MENI NJEGA. PRE BIH IZABRAO DA PEVAM NA PLAYBACK NEGO DA BUDEM DEBELA SVINJA KOJA JEDINO MOZE DA USPE U ZIVOTU AKO PLJUJE DRUGE. JADNO… A i cuo sam da mu se posecenost povecala otkad pljuje po Tokio Hotelu!!!! GRRRRRRRRRRRR!!!!
Ja se stvarno izvinjavam… Uzimam lekove da se smirim i nastavljam…
xexe

Konacno…
17. deo price o Tokio Hotelu…
Radjanje “Scream”-a

Tokio Hotel su sredinom 2006. godine po prvi put otputovali u London. I to ne samo kako bi razgledali znamenitosti, vec kako bi i snimili nove pesme. I to ne bilo kakave vec na engleskom! Bill se pozalio da je njemu to najteze palo, jer momci sviraju svoj deo isto, a on mora da uci pesme na engleskom, jeziku koji je za njega skoro u potpunosti nepoznat. Bas zato sto su spavali na casovima engleskog, momci su morali da zagreju stolice i uce, jer da bi ostvarili svoj san ne mogu doveka pevati na nemackom, mada bi meni to odgovaralo. Jer su mi nekako nemacke verzije draze. Njih sam prve cuo, pa mi ove nekako dodju kao kopija. I nekako mi glupo sto 2 godine pevam Komm und rette mich, a sad odjednom kao Come and rescue me. Ali, dobro… Tokom svog prvog boravka u Londonu su snimili “Monsoon” ( “Durch den Monsun” ), “Scream” ( “Schrei” ) i “Rescue me” ( “Rette mich” ). Ja sam nekog misljenja da su sve pesme ponovo snimili kasnije, osim “Rescue me”. Ta pesma je apsolutno najgore otpevana. Bas se vidi da ne zna engleski, posebno onaj deo “and wash them off the stone” to waSH… SHHH… Mislim stvarno… Ne shvatam zasto su to uradili, to im je jedna od najlepsih pesama na nemackom.
Tom je bio odusevljen Londonom. Odusevila ga je guzva u tom gradu, koji nikad ne spava. Jedini problem mu je tada bio jer nije mogao zbog jezika da startuje devojke. Kazanova, sada znas engleski pa navali! Ajoj, kada sam video onu sto sto je bila sa njim, oci su mi ispale. Nema, mali ima ukusa…
Kada su bili u Buckingham Palace-u, mnogi turisti su umesto da se dive gradjevini vise paznje obracali na Billov karajnje neobican look. A kako i ne bi kada je izgledao kao da je sa druge planete. Sva odeca na njemu je bila ja bar mislim iz Adidasove kolekcije za devojke. Bela jakna sa plavim kaubojskim resama, uske pantalone ( one su mi jedino odvratne ) i moje omiljene patike. Vec sam im jednom posvetio pola posta, tako da necu i sada. Bas sam pre neki dan u radnji sa odecom, kod radnice video takve patike i viknuo: “Ajoj, Boze, vidi joj patike!” A ona se samo nasmejala…
Slike iz Londona nemam ovako, pa vam stavljam par stranica iz moje prve sveske o Tokio Hotelu.
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

POGLEDAJTE PATIKE OVDE!!!! PA UBIO BIH ZA OVO!!!! A, UVEK ZABORAVIM DA SU VAMA ODVRATRNE...
Image and video hosting by TinyPic

SLIKE MOJE SVESKE... DEO O KOME PRICAM... LONDON 2006
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

A sada par zanimljivosti vezanih za CD na engleskom. Da li ste znali da momci nisu planirali da izdaju taj CD u Nemackoj. Snimali su ga kako bi ih i fanovi iz ostalih zemalja razumeli, ali su ga na kraju prvo izdali u Nemackoj. Ko zna zasto su promenili misljenje. Njima naravno imponuje to sto fanovi kojima nemacki nije maternji, znaju pesme na nemackom. Tako je bilo u Francuskoj i Holandiji sto ih je zaista ostavilo bez teksta. Zato su najavili da ce neke pesme na nemackom staviti na novi CD ( mislim na ovaj sto sad treba da izadje ), pa eto nek i Amerikanci malo lome jezik.
U daljem intervjuu, koji su dali tokom snimanja “Scream”-a 2006. godine, su rekli da ce spotovi biti slicni kao na nemackom, ali da ne mogu iskoristiti te spotove jer se ne moze lepo sinhronizovati. I tu su pogazili svoju rec. To su uradili sa spotom za pesmu “Scream”.

Eto, ovaj deo price i nije bio nesto dug kako zna biti. Evo i jos slika, birao sam one koje pretpostavljam da nemate

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

GLEDAJTE KAKO SE BILL LOSE NASMINKAO... TJ, RAZLIKA IZMEDJU LICA I VRATA
Image and video hosting by TinyPic

POGLEDAJTE LANCIC.. UMIREM...
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

na ovoj slici je Bill isti kao jedna sto se meni svidjala
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Preporuka za slusanje:
Zac Efron “Bet on me”. Tu pesmu ne prestajem da slusam vec mesec dana. Zaista je mocna pesma ima super ritam, posebno zadnji refren. Garantujem da necete moci da prestanete da je slusate.


Za kraj vam moram napisati 2 vica sa Fat
om, koji su meni jako smesni.

1. Kaze sudija Fati: “Fato, kako ti tvrdis da te je Mujo silovao stojecki, kada si ti za 2 glave visa od njega.
A Fata ce iskreno: “Pa, dobro, gos’n sudija, jesam se i ja malo sagela.

2. Kaze Fata doktoru: “Mene ne moze da zadovolji jedan muskarac.
Doktor: Pa, dobro, Fato, probaj sa dvojicom.
Fata: Pa, probala sam ja, doktore, i sa trojicom i cetvoricom i nista.
Doktor: Pa, onda probaj sa 5-10!
Fata: Ma, doktore, sve sam probala i nista! Ne mogu da me zadovolje.
Doktor: Pa, ti si, bre, Fato, fenomen!
Fata: Fenomen, doktore, fenomen! A ne kurva, kako celo selo kaze!

xaxaxaxaxaxxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxxaxaxaxa
Fato, kraljice!!!

Sa svim svojim duhovima, mracnim mislima i krvlju vas pozdravlja Vas
pRiNz DeR FiNsTeRniS

DOPUNA POSTA!!!!!!

Ljudi, stvari su izmakle kontroli…
Za moje srce…
Srce u oluji!!!!
Vec sam napisao da je to najverovatnije naziv novog singla… Nove pesme… Novog spota koji ce najverovatnije izaci u februaru… Necu vise pisati najverovatnije… Nije nista potvrdjeno, ali…
Oni krajem marta izdaju novi CD koji bi trebao da nosi naziv “Reset”… To je engleski naziv, a onda bi na nemackom to trebalo da zvuci “Ursprung zuruck”… To znaci vratiti se na pocetak... Tako je bar bilo na onoj divnoj tetovazi…
Eto… Bilo kako bilo, album je posvecen njihovom naglom uspehu nakon albuma “Scream” i svemu sto su doziveli nakon toga, a i njihovim zeljama, nadanjima… ma svemu!
A sada se pripremite…
Nakon izdavanja CD-a ( i pretpostavljam izdavanja jos jednog singla ) krecu na Evropsku turneju!!!!!!!!!!!!!!!!!
Na 60 koncerata!!!!!!!!!!!!!!!!!!
60!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ne…
disem….
Srce….
Otkazuje…
Moraju doci u Srbiju….
i u Hrvatsku….
i moramo svi otici….
Moram otici na koncert…
Jos jednom da ih ne vidim ne bih preboleo…

Nakon evropske, sledi americka turneja…
Krajem januara ce izaci raspored turneje… Ostaje mi samo da se nadam… Ako ne zakazu koncert u Srbiji, bacam se na fan akciju…Ozbiljno…
Znaci njihov plan za sledeci period izgleda ovako…

kraj januara: objavljivanje datuma turneje
februar: izdavanje novog singla!
kraj marta: novi CD u prodaji!
pocetak aprila: novi singl u prodaji!
april-maj-pocetak juna: TURNEJA!!!!!

Bilo bi lepo kada bi dosli u Beograd za moj rodjendan… 15. april…. To bi bio najlepsi poklon… Da ih konacno vidim i cujem… Da me Bill izvede na pozornicu… Buuuudjenje!

Da napisem jos koju pametnu o CD-u…
Pesme su pisane jos od leta 2007. godine… Bilo gde da su bili… Bill se nije odvajao od beleznice… Jedino sebe krivi sto je pogubio pola papira sa stihovima, koje je napisao tokom 10 dana cutanja, tj, oporavka od operacije glasnih zica…
Tom bi uvek melodije koje mu padnu na pamet odsvirao Georgu kako bi se konsultovali. Potom bi isto to svirao Billu kako bi on napisao reci, a nekada bi bilo obrnuto. Bill bi napisao reci, a onda bi oni komponovali melodiju za to. Na svakoj pesmi se radi jako dugo, jer isprobavaju razlicite kombinacije sa zvukom gitare, a i pesmu moraju prilagoditi Billovom glasu.
Producentski tim ostaje isti, ali kao sto je vec milijardu puta pomenuto cucemo uticaje koje ranije nismo mogli ni da zamislimo u muzici Tokio Hotela.
Vreme koje provode snimajuci CD im je ujedno i odmor. To im je zaista bilo neophodno, jer vec odavno nisu raspolozeni za sve te nastupe, slikanja, intervjue… Boze, ko bi rekao da i to moze da dosadi! xD
I za kraj, da vam stavim slike iz Bravo-a… Dusa Gustav… Tako je grozan osecaj gledati ga ovako u krevetu…
Gustav je u intervjuu priznao kako u pocetku nije hteo da ode kod doktora i da se jako kaje zbog toga. Jaaaadan… A potpuno ga razumem… Sva sreca nije doslo do pucanja slepog creva, tako da je operacija bila bezopasna. On se trenutno oporavlja, a bol skoro i da ne oseca.
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic


Gustija je bas zaredjalo. Operacija, pa ona saobracajka od pre mesec-dva… Nadam se da ce mu neko skinuti vradzbine… xexe
Toliko…
Pozzz

- 15:52 - Komentari (20) - Isprintaj - #