Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

četvrtak, 12.08.2010.

Sodomija, reebokija, mtvworldstagija i ostale gije... xD

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Neca, velkam hom, novi post!
To je to, da skratim priču... Bez uvoda prelazim na važne stvari koje su se dogodile za ove 2 sedmice mog odsustva.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Prva i najvažnija ( i najkatastrofalnija ) stvar je to da se Bill ugojio. Ne znam da li je u neuspešnom pokušaju krađe bratove vijagre uzeo neki steroid, pa umesto alatke napumpao ramena... xD Uglavnom, na crvenom tepihu ( samver in Ejža ) je prošetao svoj novi fat-look. Nije to debelo za prosečnog čoveka, ali Bill je Bill i treba da ima 30kg i 250 grama do kraja života. Takođe, na MTV World Stage koncertu mi je izgledao užasno debelo u onim mučenim kožnim pantalonama koje su bile na ivici pucanja, ali u kasnijim emisijama mi je izgledao totalno ok, ili sam se ja navikao...? Ono što je važno spomenuti je to da je na njihovom koncertu bilo prisutno 15 000 ljudi. Međutim, nije samo to razlog što momci slave ovih dana. Pored toga što se njihov live DVD sjajno kotira čak i na Billboardovoj top listi, nego je i preplavio sve evropske top liste. Primera radi, trenutno je na prvom mestu u Nemačkoj, Francuskoj, Češkoj, Švajcarskoj i Maleziji. Na 2. mestu je u Belgiji, Španiji i Portugalu, na 3. u Danskoj, a na 4. u Holandiji. A sa ovom Humanoid City pomamom se ponovo javilo interesovanje za CD "Humanoid" koji se ponovo popeo na 2. mesto u Meksiku, nakon 10 meseci od izdavanja. Takođe, sve tajvanske, singapurske i malejzijske radio stanice ne prestaju da puštaju hitove sa spomenutog albuma. Kao šlag na tortu je podatak da su u završnoj fazi pregovori sa Universal Music-om iz Japana, tako da ćemo za koji mesec konačno videti momke u Tokiju. xDDDDD

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Međutim, njima ni to nije dovoljno, pa koriste svaku moguću priliku da još negde uvrnu neku paru. xD Bill je tokom jednog intervjua otkrio da se baca u modnu industriju, ali još ništa ne sme da otkriva, a trenutno je u jeku Tomova kampanja za Reebok sportsku obuću. On se kratko našalio: "Konačno imam sam photoshooting, pa mogu slike da ispadnu normalno bez tri ostala nefotogenična lika."

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Što se tiče novosti, izdvojio sam vam par novih ili najsmešnijih stvari iz intervjua tokom posete Aziji.

Image and video hosting by TinyPic

* Bill: Nikada ne utičem na odluke drugih što se tiče oblačenja. Georg treba da se oblači kao Georg, Gustav treba da nosi ona svoja sranja. Ponekad ga pogledam i pomislim Bože, šta je ovo obukao. Ali, on treba to da nosi, jer bi u nečemu drugom izgledao smešno i to ne bi bio on.

Image and video hosting by TinyPic

* Pitanje: Koja poznata ličnost biste voleli da budete?
Tom: Jessica Alba. Onda bih otišao pod tuš i radio... znate... ženske stvari...
Georg: Ja bih voleo da budem devojka... Nebitno koja... Samo da budem devojka...
hahhahahahhahahahahha xDDDD

* Pitanje: Šta biste radili da znate da je ovo vaš poslednji dan?
Georg: Ja bih okupio svoju porodicu i prijatelje i radili bismo zanimljive stvari...
Tom: A onda bi još jednom za kraj izvršio veliku nuždu...
xDDDDDDDDDDDD Tom legenda...

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

* Kako izgleda prosečan intervju sa Billom. ( sprdnja )
Zdravo Bill..
Bill: Zdravo od mene i moji pasa...
Kako ti se dopada Singapur?
Bill: Veoma se dopada meni i mojim psima...
Šta misliš o fanovima ovde?
Ja volim sve fanove, ali ipak su mi draži moji psi.
Bend se zove Tokio Hotel, ali zapravo nikada niste bili u Tokiju??!!
Bill: Da, to je svima interesantno, ali verujte, čak ni moji psi nisu bili u Tokiju.
Da je ovo tvoj poslednji dan šta bi radio?
Bill: Otišao bih u šetnju sa mojim psima.
Da li ti i Tom delite devojke u krevetu?
Bill: Ne. Mi se izređamo na našim psima. Zato i jesu onako ofucani.
Deluješ kao veoma romantična osoba.
Bill: Da, ali pošto nemam devojku spavam sa psima u krevetu.
Veoma često spominješ pse. Kako se zovu?
Bill: Kakvi psi? Ja samo imam mačku...
NAPOMENA: Ko ovo prekopira na svoj usrani blog ili na status/belešku na Fejsu - jebo li ga pas!!! xD

* Bill stvarno preteruje o priči sa psima. Ovaj intervju iznad sam ja iz zezancije izmislio, ali ako gledate bar većinu intervjua, znate kako to izgleda. Na primer, on je čak i na pitanje "Koga biste ugrizli da ste vampir i da mu tako podarite večnost?", odgovorio "Mog psa." Bolesno više...

* Ovaj podatak nisam znao, a učinilo mi se kao zanimljivo da podelim sa vama. Bill smatra da je najvrednija stvar koju ima cigara koju je David Bowie koristio u filmu "Labyrinth". Verovatno je dobio na nekoj aukciji ili tako nešto... Baš je cool imati takve stvari... Ali ima i bolesnih stvari, kao kad vlasnik hotela skine dasku sa WC šolje i prodaje je jer je na njoj srala Madonna... Mislim, stvaaarno... xD

* I za kraj, kratak snimak iz intevjua. Obratite pažnju kako Bill priča. Ako nije pijan, naduvan ili nešto treće, ubijete me... xD Urnebesno smešno, bar meni...
I na sve to blago teleći pogled...


Original Video - More videos at TinyPic

Dovindženjce... xD
P.S. Nebitan je broj komentara. Meni je mnogo važnije kad pročitam jedan komentar u kome mi neko kaže da je pročitao sve moje postove, a da prvi put piše. A i imam brojač poseta tako da znam koliko vas pročita ovo. Hvala na 40 000 poseta! xD

- 15:07 - Komentari (11) - Isprintaj - #