Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

subota, 20.02.2010.

Tišina te ubija… Vrišti duboko u tebi…


Pripremite svoje lepe uši za slušanje, jer odmah krećemo... sretan
Screamin’ / Vičem



Nisam dosad video ništa poput tebe...
Gledaš me prazno, kao da vidiš kroz mene...

Ja sam tako tužan, tužan prizor...
Noć je tako hladna, hladna...

Vičem sa vrha sveta!!!
Čuješ li da vičem sa vrha sveta?
Čuješ li me?
Zar ne znaš da vičem sa vrha sveta?
Zar me ne osećaš?

Vikaću dok ne iskrvarim...
Ići ću glavom kroz zid.
Ne, ti ne znaš kako se osećam i da umirem pokušavajući, pokušavajući…
Čuješ li da vičem sa vrha sveta?
Čuješ li me?

Analiziram sve / bilo šta što ti radiš…
Ja sam fizički i mentalno preopsednut tobom…

Ja sam tako tužan, tužan prizor...
Noć je tako hladna, hladna...

Vičem sa vrha sveta!!!
Čuješ li da vičem sa vrha sveta?
Čuješ li me?
Zar ne znaš da vičem sa vrha sveta?
Zar ne vidiš?

Vikaću dok ne iskrvarim...
Ići ću glavom kroz zid.
Ne, ti ne znaš kako se osećam i da umirem pokušavajući, pokušavajući…
Čuješ li da vičem sa vrha sveta?
Čuješ li me?

Tako sam blizu onoga o čemu sam sanjao,
ali previše boli...
Da, tako boli...

Vrh sveta... Vrh sveta...
Vičem sa vrha sveta!!!
Vrh sveta... Vrh sveta!!

Vičem sa vrha sveta, ali ne mislim da ćeš me čuti...
Zar je moguće da se to neće nikad dogoditi?
Zar je moguće da ću morati da ugušim san koji me čini bolesnim?

Vičem sa vrha sveta!!!
Čuješ li da vičem sa vrha sveta?
Čuješ li me?
Zar ne znaš da vičem sa vrha sveta?
Zar ne vidiš?

Vikaću dok ne iskrvarim...
Ići ću glavom kroz zid.
Ne, ti ne znaš kako se osećam i da umirem pokušavajući, pokušavajući…
Čuješ li da vičem sa vrha sveta?
Čuješ li me?


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Vidite Billu noge ovde... xDDD Kako su taaanke... xD

Image and video hosting by TinyPic
hahaha Bill na ovoj slici ima podbradak ( kao salo ispod lica, na vratu, ne znam kako vi to zovete ) xD

Ooooobožavam ovu pesmu!!! Ima mucho dobre reči. xD I dopada mi se muzika, totalno mi je u fazonu Justin Timberlake-a. Super su mi oni delovi koje skroz brzo peva... heheh Ponestaje mi izraza za sviđanje, dopadanje... hahahah smijeh
Uglavnom, Bill peva o devojci koju stalno sreće, ali ona njega ne primećuje ( kao da je moguće ne primetiti 2 metra Billove kose u prečniku yes ). On pokušava da joj privuče pažnju ali mu ne uspeva. Razmišlja o svakom njenom postupku, o svakoj reči. Ali polako gubi nadu i postaje svestan da će morati da odustane, ali u dubini duše zna da neće moći. Pa, svi smo ovo osetili ( ili osećamo ) nekad...

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Billu je frizura baš dobra ovde. Volim kad mu ispadne par pramenova sa strane.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Ovde je potpuno kao Michael Jackson... To mi je baš jadno... nono

Pre nego što počnem sa novostima da vas obavestim o novim stvarima koje se dešavaju u mom uber ispunjenom životu. xDDD Ne idemo u školu ni mesec dana a ja već 3 kečine imam. Ne samo ja, već svi. Profesori poludeli. Sad u 4. godini trebam da imam najbolji prosek, a ja ću imati najgori. O spremanju prijemnog da ne pričam. Svaka vaška – opaška! xD
Tokio Hotel se nakon uspešne ili neuspešne prodaje albuma pripremio za predstojeću turneju. Po nekim izvorima album se prodaje dobro, dostiže platinaste tiraže, a po nekima očajno. Ja bih rekao da je pre ovo drugo jer ih na listama nema nigde. Posebno sa ovim novim singlom. Osećaj me nije prevario. Loš izbor pesme, a spot još gori. Dosadan. Sve ostale spotove sam odgledao milijardu puta, a World behind my Wall odgledam jednom u 7 dana. Automatic sam, na primer, gledao po 3-4 puta dnevno. Ali, pređimo na svetliju stranu, turneja počinje u ponedeljak, 22. februara, kada ćemo konačno moći da vidimo slike, snimke i utiske publike, što će nam makar malo dočarati tu atmosferu, dok ne stigne DVD ili vama srećnima koji ćete to doživeti. U nemačkom Bravu je izašla skica scene i neki Billovi kostimi. Prilično futurističko, ali i očekivao sam da će izgledati kao da je došao iz svemira. Tačnije, da će se pretvoriti u neku vrstu monstruma, lejdigagastično zar ne? Ali, ceo svet je kopira, pa što ne bi i oni? Na dodeli Grammyja je Gaga ismejala to. Igrači je napadnu i bace u kazan u kome izgori, a voditelj urla: Njen um kontroliše celokupnu pop muziku... Ona uništava moj biznis... Ona je monstrum i pretvorila je sve vas u monstrume!“ Odjednom niko ne želi da izgleda lepo i skladno, a sve one devojke koje su težile da izgledaju kao barbike, nose odvratne kostime, prave ludačke face... Mislim stvaaaarno... To je fazon kada radi Lady Gaga, ostalo su bedne kopije... I sad stvar zbog koje sam voleo Billa polako bledi... Napravio je neki svoj stil. Zanimljivu mešavinu uličnog stajlinga i odeće za scenu. Gomila narukvica, prstenja, čudna frizura... A sada... pfff... rolleyes
Frizura: Rihanna
Stajling: Ono što nosi pola Hollywooda...A ono što me najviše užasava je što me sve češće poseti na Joe Jonasa...
Telo: Viktorija Bekam.. Uvek je nosio normalne farmerke i noge su mu izgledale normalno... Sada namerno nosi skroz uske farmerke, koje mu stoje ko piletu sisa, samo kako bi svi pričali da je anoreksičan...

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Gustaf smršao, fala Bogu... Red je bio... xD

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

A onda, sinoćni San Remo. Prvo sam se pitao šta oni tamo ima da traže? Niti prave muziku u tom stilu, niti Bill ima glas za takvo nešto. Slušam sve okolo jaki, dobri muški glasovi, a Billu glas pukne na prvom višem tonu. Meni je ono bilo katastrofalno. Nadam se da će na turneji biti bolja situacija. Mislim, poslušajte ovo...


Original Video - More videos at TinyPic

Jedino što je na San Remu valjalo je bio Billov stajling. Jedino što to više nije Billov stil, ali dobro... Majica je presavršena... Farmerke su bile dovoljno široke da mu noge ne izgledaju ko... pfff ne znam više ni sa čim da uporedim... Dopada mi se kako su farmerke iscepane... Jakna je isto baš dobra osim onih bodlji na ramenu... Valjda kako stalno viđam Gagu sa tim smuči mi se kad kod nekog drugog vidim...

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


Toliko od novosti...xD A sad prelazimo na Humanoid. Još malo kraj i konačno će TH priča biti nazad tu. xD U ovom postu malo zaobilazim red, pa analiziram Hey, you / Hey, Du i „Screamin’“.

Prvo slušamo Hey, you / Hej, vi...



Hajde, možete da me vidite!
Ne moram da budem među vama!
Ustani ako ti je stalo... Došlo je vreme da živimo!
Koga i šta očekuješ – imaš li razlog za to?
Možeš ako želiš da vidiš... Dodirni me, ja sam samo čovek.

Ista krv! Iste ćelije!
Isti Bog! Isti pakao!
Isti život! Ista ljubav!
Neko? Bilo ko? Svi, ustanite!!

Hej, ti, mi možemo da preokrenemo to!
Hej, ti, mi možemo da preokrenemo to!

Znaš da niko ne sluša…
Oni ne žele da čuju za to…
Reci ono što želiš i ljudi će početi da se plaše…

Ista pesnica! Isti povik!
Ista patnja! Iste sumnje!
Isto uživanje! Ista ljubav!
Neko? Bilo ko? Svi, ustanite!!

Hej, ti, mi možemo da preokrenemo to!
Hej, ti, mi možemo da preokrenemo to!
Tišina te ubija… Vrišti duboko u tebi…
Preokreni to! Preokreni to!

Sve što imaš – izbaci iz sebe!
Spreman ili ne – preokreni to!
Glasnije!!!
Ne zaustavljaj to – Glasnije!!
Preokreni to – Glasnije!!!
Ono što te čini besnim – Glasnije!!!
Preokreni to…

Hajde, možete da me vidite!
Ne moram da budem među vama!
Možeš ako želiš da vidiš... Dodirni me, ja sam samo čovek.

Ista krv! Iste ćelije!
Isti Bog! Isti pakao!
Isti život! Ista ljubav!
Neko? Bilo ko? Svi, ustanite!!

Hej, ti, mi možemo da preokrenemo to!
Hej, ti, mi možemo da preokrenemo to!
Tišina te ubija… Vrišti duboko u tebi…
Preokreni to! Preokreni to!

Tišina te ubija… Vrišti duboko u tebi…
Preokreni to! Preokreni to!

Sve što imaš – izbaci iz sebe!
Spreman ili ne – preokreni to!


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


Najsavršenija pesma za koncerte. Već zamišljam Billa kako udara nogama o tlo u ritmu. nutnutnut Pesma užasno podseća na We will rock you.. Čak i onaj početak kad se otvara kapija... Gladijator Bill ulazi u arenu i poziva na pobunu. xD On se žali na to što su svi postali isti, duplikarti jedni drugih. Ali, svestan je i da ima mnogo onih koji se ne uklapaju u kalup i organizuje bunt. Smatra da svako treba da se drži svojih stavova i ljudi će početi da veruju u njih.
„Sayin’ what you wanna say – people start to fear it...“

Image and video hosting by TinyPic

Sa druge strane, „Hey, Du“ je potpuna suprotnost. Bill dolazi iz neke druge galaksije u kojoj je sve bolje nego na Zemlji. Tamo su svi ljudi sreći, slave ljubav, nema mesta za mržnju. On je zaprepašćen našim svetom i poziva nas sve da posetimo njegov. Inače, nas naziva androidima, tj, robotima koji su napravljeni da izgledaju kao ljudi. Hehe, ko bi rekao, ali mene ova pesma užasno podseća na hipi pokret. xD

Hey, Du / Hej, vi



Zdravo, ja sam iz susedne galaksije,
u kojoj nema horizonta i nema granica.
Dani se nikad ne završavaju, noći su beskrajne.
Srce kuca brzinom svetlosti.
Prostor i vreme se menjaju.
Svakodnevnica ne postoji.
Snovi su stvarni.
Nikoga ništa ne muči.
Ljudi, recite mi, da li ste i vi tako srećni?

Hej, vi, mali androidi...
Hej, vi, na vašim satelitima...

Zdravo... Zbog vas sam napustio svoju putanju...
Vi ste za mene nešto potpuno novo.
Volite da mrzite jedni druge.
Kako to uopšte funkcioniše?
Da li je to zabavno?
Kod nas je potpuno drugačije.
Danas je vaš srećan dan.
Ljudi, dođite i poželite nešto...

Hej, vi, mali androidi...
Hej, vi, na vašim satelitima...
Supersoničnom brzinom povedite me kroz more zvezda...
Ne mogu da nastavim više...
Hej, vi, mali androidi...

Ljudi, dođite ovde..
Ljudi, poželite nešto..
Ljudi, dođite ovde...
Ljudi, zabavite se...
Ljudi, dođite ovde.. Hej, vi!
Ljudi, poželite nešto.. Hej, vi!
Ljudi, dođite ovde... Hej, vi!
Ljudi, zabavite se... Hej, vi!


Hej, mali androidi, tako sam usamljen...
Srce mi je vakuum težak kao gomila kamenja...
Želim da rizikujem nešto.
Nemam šta da izgubim.
Dođi, pokreni mašinu...
Hajde da letimo jedan krug zajedno...

Hej, vi, mali androidi...
Hej, vi, na vašim satelitima...
Supersoničnom brzinom povedite me kroz more zvezda...
Ne mogu da nastavim više...
Hej, vi, mali androidi...
Supersoničnom brzinom povedite me kroz more zvezda...
Ne mogu da nastavim više...
Hej, vi, mali androidi...

Ljudi, dođite ovde..
Ljudi, poželite nešto..
Ljudi, dođite ovde...
Ljudi, zabavite se...



Image and video hosting by TinyPic

Toliko za ovu sedmicu... Čujemo se za 7 dana sa utiscima o gradu Humanoida...
wave
wave
wave

- 17:19 - Komentari (46) - Isprintaj - #