Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

ponedjeljak, 20.07.2009.

Humanoid... Nokia... The Club misterija...

Od pre par minuta je zvanično...
Novi album Tokio Hotela nosi naziv "Humanoid"...
Humanoid je zapravo nešto što ima strukturu čoveka, a zapravo nije čovek ( kao na primer robot ).
Naziv mi se muuuućo dopada, a pogotovo što je univerzalan, tj, isto zvuči na svakom jeziku i isto znači...

Tokio Hotel sarađuje sa Nokijom... I evo slika sa te kampanje...
Ajoj, ajoj, ajoj...
Oni će u novom spotu izgledati kao roboti.. Već mogu da vidim kako se Bill pomera kao robot... Umirem....
Zar ne izgledaju humanoidno????

Image and video hosting by TinyPic

Inače, u saradnji sa Nokijom organizovan je nastup za 27. avgust 2009. Na tom nastupu će pored par starih pesama premijerno izvesti novi singl!!!!

Od novosti još imam neke podatke vezane za napad na Gustava. Napadač ima 29 godina. Albanac je ( sa Kosova, Priština ), a u Nemačkoj živi već neko vreme. Sam se predao policiji i kako kaže Gustava je napao jer se on potukao sa njegovim bratom. Gustav je muvao devojku njegovog brata i oko toga je izbila tuča. On takođe tvrdi da je Gustava refleksno udario časom ( a ne sa 2 flaše, kako Gustav kaže ) koja mu je u tom momentu bila u ruci.
Ja nisam ni na čijoj strani i jako me nervira što svi samo brane Gustava. Ja njega obožavam, i dalje sam u šoku zbog onih slika, ali to što je on član mog omiljenog benda i što ga obožavam 4 godine, ne znači da je svetac i da je bezgrešan.
Niko ne uzima mogućnost da je Gustav kriv. Ne kažem ja da jeste, ali nije ga ovaj bezveze udario. Bilo kako bilo, Nexhat ( napadač ) je izgubio posao, a kako sam kaže sada ne zna kako će prehranjivati porodicu.
P.S. Ne znam da li govori istinu, ne ulazim u to, ali mi je samo drago što je u pitanju neko ko nema pojma ko je Tokio Hotel, a ne ona sekta Metal Fans gegen TH...

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Takođe, dve devojke, oko kojih je valjda i izbila tuča kažu da je Gustav bio nasrtljiv ( eee, to bih voleo videti ) i da ih je pokušavao napiti ( ... pa posle silovati... to znači ova rečenica u prevodu ). Zato se umešao Nexhatov brat, a posle i on...

Image and video hosting by TinyPic

Gustav je kratko rekao da ne želi nikakvu osvetu, već samo da Nexhat shvati šta je uradio. Ne zna kako će se stvari odvijati u budućnosti, ali želeo bi da i dalje u svom rodnom gradu bude bez telohranitelja. Oduvek je hteo da sačuva bar taj deo svoje privatnosti za sebe.
Kako god... Gustavčiću, oporavi nam se što pre... Vi humanoidi možete i više od ovoga... xD

Image and video hosting by TinyPic

Ovo je slikano 4 dana nakon napada. Koliko vidim sve će to lepo zarasti... Ne znam jeste li primetili, ali meni se čini kao da je ofarban. Ali ipak ova gornja slika, na kojoj ima nešto poput tarzanke... Šta ja znam...

P.S. Na jednom sajtu sam našao sliku Bekamovog sina u majici Tokio Hotela... Duša mala, slatka pametna... Već zamišljam scenu kako je mali ( Romeo, Kruz ili koji god ) pustio Scream, a Viktorija se dere :
" Isključuj to sranje!!!! Na svako Scream mi se produbljuju bore... Hoćeš li da nam se istope svi bankovni računi na botoks..."
smijeh

Image and video hosting by TinyPic

P.S. Nove slike.... Biiiiiiiiiill... a Toma ko jebe... xD

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

- 12:59 - Komentari (56) - Isprintaj - #