Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

srijeda, 21.04.2010.

Razlika izmedju mene i ludaka je jedino to sto sam ja lud...

Nisam odavno pisao jer nemam vremena za silno uploadovanje slika, videa, pisanje, komentarisanje, bla, bla... Ne znam što uvek pričam da nemam vremena jer i ne učim Bog zna koliko, ali ipak tu je prijemni, završni mesec srednje škole i maturski ( pišem o Salvadoru Daliju ). Iz svih navedenih razloga ovaj post će biti samo gomila stvari koje sam propustio da napišem zbog nedostatka vremena i postova o koncertu.
Što se tiče prošlog posta imam par stvari da dodam. Da, da... I u onoolikom postu sam uspeo nešto da propustim.
* Konfete i ostale stvari koje sam doneo sa koncerta...
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

* Gustav uopšte nije toliko debeo kao što se čini na slikama. Izašao je samo u šortsu i mogu da kažem da je zgodan. Isto tako Bill mi se ne čini toliko mršav, osim nogu. Noge su mu pretanke, posebno kad sedi. Tada se baš primeti. Tako mu smešno stoji ono kožno odelo kad okrene dupe. hahahaha ja sam se valjao od smeha. I zvanično mogu da kažem da sam mršaviji od njega. xD
* Bill se krajem koncerta užasno znojio. Bukvalno je kapalo sa njega. Sa laktova najviše. Ali kad se uzme u obzir da je u kožnom o delu i da na sve strane pršti vatra to je normalno.
* Najsmešnije nakon koncerta mi je bilo kada sam pričao sa curom koja je uhvatila njegovu flašu. Inače, pipnuo sam tu flašu, da napomenem. xD I kaže ona nakon koncerta kad se čula sa majkom da joj je rekla da je uhvatila flašu.
njena majka: Nemoj da si pila iz te flaše!!!
ona: Već sam pila.. xD
* Bilo mi je genijalno što su nakon koncerta binu pakovali u one kutije na kojima piše Tokio Hotel. Te kutije stalno imaju u spotovima i nekad na slikama. I ja sam lupao po tome. xD Mislio sam da će me ovi iz obezbeđenja progutati. xD Evo slika...
Image and video hosting by TinyPic

Toliko o koncertu. Sada malo da prokomentarišem neke slike, uglavnom sa meet and greet-ova.

Konačno se Billu vidi ovaj veliki tatoo...
Image and video hosting by TinyPic

Kad sam već kod toga ne znam gde je neka lujka Gustavu rekla: "Hi, Georg"... hahahah Strašno... Još jedna smešna situacija mi je bila kad je neka cura rekla Tomu da kaže I love you, pa neko ime, npr, Gvozdenija.. xD Tom: Neću da kažem... Možda Gvozdenija znači glup čovek... xD

Vidite Tomovu facu... xD
Image and video hosting by TinyPic

Billova genijalna ogrlica, tj, ogrlice...
Image and video hosting by TinyPic

Gustafova plava kosica is back... xD
Image and video hosting by TinyPic

Bill u Michael Jackson fazi sakrivanja..
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Na ovoj slici me oduševljava pogled... I dobar mi je fazon ovo čudo na ruci...
Image and video hosting by TinyPic

Ovaj put nije u pitanju Bill, već Tom... Ceo stajling je genijalan, a još više me je oduševilo to što mu je majicu dizajnirao i poklonio fan...
Image and video hosting by TinyPic

Još jedna genijalna majica...
Image and video hosting by TinyPic

Jedna od Billovih najboljih kombinacija ikada... Oduševljava me ovo.. Kao da je krenuo engleskoj kraljici u posetu...xD
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Koja faca.. hahaha xD
Image and video hosting by TinyPic

A sad prelazim na vesti.

Nekada davno se održala Regenbogen dodela nagrada i TH je dobio trofej za najbolje internacionalne umetnike. Ako se sećate, 2005. su osvojili nagradu za Pop Nacional. xD Bill je ponovo imao onaj svoj genijalni look sa košuljom i kapom. Video sam tu kapu uživo. aaaaaaaaa!!! xD Šalim se... Ponovo su odsvirali World behind my Balls koja mi je već dopizdila. Da se makar udostoje da je otpevaju uživo. Jedva čekam da izdaju nešto novo ( po svoj prilici Dark side of the Sun ), pa da nešto drugo pevaju. Nadam se da će na singlu biti i neka nova pesma.
Image and video hosting by TinyPic

Dovoljno je samo da pogledate u tu facu... xD
Image and video hosting by TinyPic


Pored toga, cela Nemačka je oblepljena bilbordima sa Billovim likom. To je reklama za agenciju preko koje možete rezervisati sobu u bilo kom hotelu u Nemačkoj. Pored genijalne slike tu je i natpis Zašto baš taj hotel? Ima ih na hiljade u Nemačkoj.
Image and video hosting by TinyPic

Humanoid City turneja je nakon 2 meseca okončana. Neizmerno mi je drago što sam i ja bio deo nje. Zanimljivo mi je to kako mediji nazivaju katastrofom najbolji dan u mom životu, a verujem i u životima drugih. Turneju je obeležila jako mala posećenost, ali svetska kriza je, deo njihovih fanova je odrastao i tako dalje. Ma, šta njih briga, oni su dobili svojih 30 000 evra iz svakog grada, pa to pomnožite sa 30. Odmah su počele priče da David Jost diže ruke od njih. Ja nešto u to i ne verujem, al ajd. Pred njima je veći cilj sada. Konačno odlaze u Aziju nakon 4,5 godine čekanja. Kada sam video plakat sa onim izuvijanim slovima srce mi je bilo puno, ko što će da bude puna BG Arena na koncertu Jelene Karleuše. xD
Image and video hosting by TinyPic

Novi omot albuma Christine Aguilere me je podsetio na Humanoid... Fazon je potpuno isti... Naši Tokodili su ispred vremena.. xD
Image and video hosting by TinyPic

I za kraj ostavljam još dve novosti. Jedna se odnosi na Georga koji sudeći po jednom snimku ima pirsing u jeziku. Tokom koncerta ne-znam-gde se igrao njim i neko od fanova je to snimio.
I druga stvar je osoba koja meni iskreno ide na živce. To je Adam Ladam-badam-kako-već. Znate na koga mislim. Lik koji ide okolo kao potpuna Billova kopija. I povrh svega je izjavio: "Oduševio me je Bill na prvi pogled jer neko ima sličan stajling kao ja." OK, nemam komentara, bolje je što niste videli moju facu i jedan prst koji sam podigao. xD
To je to...
Zbogom...
Image and video hosting by TinyPic
Watch my video na JuTjubetu i make me famous.. xD
http://www.youtube.com/watch?v=6ETquRVVsVU

- 19:12 - Komentari (33) - Isprintaj - #