Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

četvrtak, 25.09.2008.

Slicnost savrsenstva zvanog Bill i obicnog smrtnika, tj, mene….


Ja nemam nikako vremena da pisem, a mislio sam da cu pisati svaki dan, ali postoji jedan mali problem, poznat svima nama… skola…. u ovoj sedmici imam mali milion kontrolnih, propitivanja i tako tih stvari… I kako ja da u jednoj sedmici obnovim celu gramatiku engleskog ( s obzirom da znam engleski kao Bill pre odlaska u US..), povrsinu svake moguce figure za matematiku, da procitam lektiru… ma, daj…
tako da cim se proslavim napustam skolu… smijeh

Malopre, pomenuh kako znam engleski kao Bill ranije, pa evo jos par mojih slicnosti sa njim…

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

- Priblizne smo visine i tezine, a nosimo isti broj obuce..

- Trtljam po ceo dan, nije mi bitno da li me ko slusa, vazno je da ja kazem sta sam imao, a to ljude oko mene izludjuje. Nekada pomislim da mi je ime ‘’JE L’ TI IKAD CUTIS? ‘’ jer mi to jako cesto govore… a kad sam sam-ili pricam sam sa sobom ili pevam… Nazalost, tu nemam slicnosti sa Billom, jer moj glas i nije bas za slusanje, al opet komsije trpe moje koncerte… naughty

- Omiljeno jelo su mi spagete… na svaki moguci nacin…njami
- Volimo i mrzimo iste predmete u skoli… Ja mrzim matematiku, fiziku, hemiju, ruski ( Bill je ucio francuski, ali i ja da ga imam mrzeo bih ga… ) , a volim logiku, srpski, umetnost…

- Obozavam zmije i tarantule… mada bih verovatno crkao od straha da ih vidim u prirodi…

- Bill ne zna da pliva i vozi bicikl… Ja kao znam da plivam, ali to nije bas najsigurnije.. jako se plasim duboke vode… dok je dno tu, sve je u redu… a bicikl.. xaxaxa… radije ne bih da komentarisem svoje umece u tome

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

- Velika razlika nam je sto Bill obozava pse, a meni su oni nekako prljavi, gadni, agresivni… Ima izuzetaka i njih uvek gnjavim na ulici… Ja obozavam macke, jer su umiljate, mazne… Posebno volim debele ili persijske macke…

- Ja volim Britney, a on je ne podnosi… Ona je meni fascinantna, jer nijedan njen pokret ne prolazi nezapazeno… Takav zivot zelim.. 24/7… da me paparaci proganjaju, da ne silazim sa naslovnih strana, da imam armiju obozavaoca… a onda kao kukam kako mi je lose, pa se svi zabrinu, pa skandali…

- E, da .. setio sam se jos jedne slicnosti…
I ja i Bill smo totalni antitalenti za sport… nikad mi u zivotu nije isao neki sport… ustvari, jeste jedan… stoni-fudbal…
Kad sam kod stoni-fudbala, pala mi je jedna odvala na pamet…

Ja i Kovrdzava smo igrali protiv Zivka i Malog Belog… Naravno, da su njih dvoje gubili, jer Kovrdzava extra brani, a ja sam expert za golove… xaxa… I na kraju ostalo nam jedan zeton i mi se kao kladimo ko ce da pobedi… in a kraju ispade kao u filmovima…
2:2… a ostala je samo jedna loptica… odlucujuci poen…
I tu kao napravimo pauzu i kazem ja Kovrdzavoj ozbiljnim glasom:
Ja: Samo brani kao i dosad…
Kovrdzava ( smrtno ozbiljna ) : A ti daj poen…
Stoje naspram nas Zivka i Mali Beli, gledaju nas.. cute… Mi cekamo da oni kazu koju pametnu pred poen… kad se samo Zivka prodera Malom Belom na uvo…
Zivka: NE GLEDAJ JOJ ( misli na Kovrdzavu ) U P*CKU, VEC NA TEREN!!!!!
XAXAXAXAXXA
Nee pamtim kad sam se u zivotu tako ismejao….sretanroflsmijeh
xaxaxaxaxa…
Eto, vidite kakvo je moje drustvo…
Inace, Kovrdzava i Zivka su najvece ribe u gradu… i Mali Beli je macan… jedino ja kvarim prosek, al mora neko i da bude crna ovca… al ne zalim se… imam ja i neke svoje kvalitete… al necu da se hvalim… xaxa

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

I da kazem ono sto sam izostavio u prvom postu, a to je kako zamisljam ovaj blog… U Hrvatskoj ima jako mnogo blogova o Tokio Hotelu, na njima mozete naci mnogo novosti o njima, i to pre nego sto ja saznam, tako da cu se ja na pocetku baviti njihovom prosloscu… Nezgodno je poceti sa blogom nakon 3 godine pune desavanja, pa cu ja pisati zanimljive stvari iz proslosti, taman da se svi setite stvari koje ste mozda zaboravili, a mozda saznate i nesto sto niste znali… Tako da ce moj blog biti drugaciji od drugih… zasto svaki blog mora biti po pravilu isti… pravila postoje da bi se krsila.. xaxa

Od sledeceg posta cu poceti sa zivotnom pricom certi momka iz Magdeburga, bez kojih ja ne bih mogao da zamislim jedan svoj obican dan… Njihova muzika dopire iz svakog zvucnika u mojoj kuci, oni su svuda oko mene… moja soba je oblepljena njihovim posterima, njihov znak ispisujem na svaku mogucu praznu povrsinu, tekstovi njihovih divnih pesama se nalaze svuda u mojim skolskim sveskama, knjigama… njihovi bedzevi su na mojoj skolskoj torbi… ovde stajem, jer je post ionako predug…

i za kraj preporuka sta da slusate… ovo pisem samo da bi videli kakav mi je muzicki ukus, mozete mi napisati da li vam se svidja ili ne… a mozda i naletite na neku pesmu koju niste ranije culi, pa vam se svidi…
Poslusajte Kety Perry - I kissed a girl, Ne-Yo - Closer i Pink – So what… to mi se trenutno najvise vrti u playeru…
Molim vas, ostavite komentar…

Image and video hosting by TinyPic

Nadam se da ovaj post nece biti neizgledan zbog slika, kao prosli... Smotan sam, bre, mnogo...wave

- 15:19 - Komentari (12) - Isprintaj - #