Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

srijeda, 19.08.2009.

Važno obaveštenje!

Posto cu ionako dobiti tuzbu i ovaj blog nece postojati u roku od sledeca 24 sata ( dali su mi taj rok da obavestim ljude ako zelim, pod uslovom da ne pominjem delove nasih razgovora ) ja cu vam onda reci pravi razlog sto mi brisu blog.
Da je neko od vas naleteo sinoc oko 9 na moj blog ili na youtube profil video bi nesto sto sam otkrio sasvim slucajno.
Ako imate program za pustanje pesama unazad ( moj drug ima, ne znam kako se zove program ) pustite tako pesmu “Wo sind eure Hande”. U pocetku ce vam nesto mumlati, ali poslecete skontati zasto su reci u refrenu onako nelogicne. Postoji onaj princip pisanja da ima znacenje kada se cuje sa obe strane pusteno. Naravno, od nazad je malo nerazumnije, ali ako se dobro zadubite cucete o cemu zapravo peva.
Nisam to ocekivao od njih, stvarno.
Kao i od njihovog menadzmenta. Sve sto im ne odgovara oni ce da tuze. Ne znam sta ce ispasti od toga jer mogu misliti kakve advokate imaju, ali ja nisam nista izmislio. Ko god hoce moze da pusti pesmu od nazad i shvatice o cemu pricam i ne znam u cemu vide osnov da me tuze. Ponavljam nisam nista izmislio, ali se i dalje uzasno plasim…
Uzasno se plasim kako cete reagovati kada vam kazem da je sve ovo bila zezancija...

- 00:13 - Komentari (65) - Isprintaj - #