Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

četvrtak, 23.04.2009.

NeMaNjA oDgOvArA nA SVA vAsA piTaNjA



Aloha!
Upravo sam radio neki test da li bih mogao da budem zvezda. I sta mislite kakav je rezultat bio? 80 poena od maximalnih 50 poena! xD Salim se… Jedno pitanje mi je bilo jako zanimljivo. Kako bih se snasao kada bi mi novinari postavljali razna neprijatna pitanja? Ja sam nasao neki intervju na Netu i odgovorio na ta pitanja. Evo ih ispod. I palo mi je nesto zanimljivo na pamet. Od danas pa do kraja ovog meseca mi mozete u komentarima postavljati SVAKAKVA pitanja, provokativna, licna, a mozda i nesto sto vas ovako interesuje. Ako imate vise pitanja stavite ih u vise komentara i stavljajte brojeve ispred pitanja da kada budem odgovarao na njih ne provedem 3 sata trazeci pitanja. 1. maja ( sledeci mesec ) vas cekaju odgovori na sva vasa pitanja. Budite okrutni! xexe I da, nikom nisam slao obavestenje za ovaj post, jer je ovo samo za one koje interesuje nesto o meni ( ne o Tokio Hotelu ) a takvi ce doci na blog i bez obavestenja.
A sada… Intervju…

1. Koliko si godina imao kada si se prvi put poljubio?
Mislim oko 4… Rano sam poceo.. xexe Imam i slike, tetka me je na to nagovorila.

2. U koju poznatu devojku si zaljubljen?
Mislim da to i vrapci znaju – miss legendary Britney ( Shameless ) Spears!

3. Koji ti se zenski modni detalj dopada?
Hm… Mozda nakit i korseti. Oni su mi nekako zanimljivi.

4. Koji si zenski film voleo tajno da odgledas?
Ne znam sta se tacno podrazumeva pod ‘zenski film’, ali ako su u pitanju romanticne komedije, eto poslednje sto sam gledao je P.S. Volim te… Jedan od najlepsih i najtuznijih filmova koje sam odgledao. Obavezno pripremite 2000 maramica kada budete gledali film. Najtuznija scena mi je kada glavnoj ( preslatka Hilari Svonk, ja mislim da je ona ) umre muz i ona non-stop zove njegovu sekretaricu na telefonu kako bi mu cula glas…

5. Koje emisije si sa zadovoljstvom odgledao?
Shot At Love With Tila Tequila… To je show u kome se muskarci i zene bore za ljubav te Tile ( bisexualka )… Ona je tako… bombasticna! xD

6. Koga bi voleo da vidis da glumi u filmu koji prikazuje tvoj zivot?
Nemam pojma… Ma, samo nek je dobar frajer kao ja i sve je ok… xexe Toliko dobrog frajera nece nigde da nadju.. xexe

7. Sta je za tebe posao iz snova?
Trenutno novinarstvo. Mada bih voleo i da budem rock star, iako ne znam ni da pevam ni da sviram. Znam samo da bih bio skandalozan, kao moja verenica iz pitanja broj 2.

8. Kada bi na jedan dan mogao sa nekim da se menjas, sa kim bi se menjao?
Sa Billom Kaulitzom. Pevao bih po ceo dan, pravio frizuru i tako to. Potom bih spakovao dobar deo garderobe, nakita i licnih stvari i poslao na adresu Nemanje Madzarevica ( tj, moju adresu ).

9. Ko ti je najblizi iz tvoje porodice?
Moj duh iz radijatora. Zove se Milorad. Zar nije cakano ime?

10. Bez koje brze hrane ne bi mogao da zamislis zivot?
Nisam neki ljubitelj hrane, tako da mi i nije toliko bitno. Al eto ako bas moram da odgovorim… neka to budu spagete…

11. Koja ti je omiljena web stranica?
1000mora-daleko.blog.hr… Tj, ovaj blog.. xexe Ma, ima ih dosta… yahoo mail, Facebook, tokiohotelrevolution.blog.hr, youtube…

12. Koja je tvoja najgora osobina?
Pa, ako pitate moje prijatelje to je svakako to sto ne zaklapam. Bas, bas puuno pricam.

13. Koju si poslednju pesmu slusao na svom iPodu?
Nemam iPod… xaxa A poslednja pesma koju sam slusao je Britney Spears “Out from under”.. Prelepa pesma i jos lepse reci…

14. Secas li se sta si poslednje kupio?
Neke novine.

15. O cemu si sinoc sanjao?
Ne secam se, ali verovatno nesto nepovezano sa mnogo krvi. Nijedan moj san nije normalan. Jednom sam sanjao kako trcim po kisi i dodjem pred zgradu i na njoj vidim svoju posmrtnicu ( to je obavestenje da je neko umro, ako se kod vas drugacije kaze ). Koja bolest!

16. Koliko trenutno imas novca u svom novcaniku?
Nemam novcanik.. Pare drzim po dzepovima i tajnim skrovistima, koja i ja kasnije zaboravim.

17. Kada sam imao 14 godina bio sam…
Isti kao i sad… Mozda jos malo ludji…

18. Macke ili psi?
Definitivno macke… Pogotovo persijske, sto cupavije to bolje. Pse bas i ne volim, jer su mi nekako prljavi i agresivni. Mada, ima izuzetaka…

19. Plavuse ili crnke?
Plavuse! Ima nesto u toj plavoj boji… Kao sto Gaga kaze: Kada god ti neko kaze da zamislis neku bombu ti zamislis plavusu..

20. Licnost godine?
Barak Obama! On je meni tako sladak…Tako bih voleo da budem njegova deca ( pazite, mnozina, ne dete, deca ) i da masem celom svetu! Bas mi je super sto je crnac predsednik, iako se ne razumem u politiku. Ali nekako… Koliko dugo su svi ponizavali crnce, a sada je prvi covek Amerike, a time i sveta, crnac. Obama, ako ovo citas USVOJI ME, BICU DOBAR I FIN, SAMO CU ISKORISTITI TVOJE PARE I POPULARNOST DA POSTANEM NESTO POPUT MUSKE BRITNEY SPEARS! A TI, BRITNEY, AKO OVO CITAS, UDAJ SE ZA MENE! ISTO VAZI I ZA CHRISTINU AGUILERU I HEIDI KLUM.. MA SVE OSIM MADONNE… ZNATE, NIJE ONA IPAK NA MOM NIVOU…

P.S. Ovde je kraj ovog intervjua… Nadam se da vam se svideo… I za kraj jedno saopstenje…
2 osobe ce dobiti nagradu. A nagrade idu za:
a) pitanje na koje sam se najvise ismejao
b) pitanje na koje mi je bilo najteze da dam odgovor

Jedva cekam da pocne da raste broj komentara… Nadam se da cete biti okrutni i mastoviti…
Novi post zakazan za 1. maj…

- 18:14 - Komentari (87) - Isprintaj - #