Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

četvrtak, 02.09.2010.

35. deo priče o Tokio Hotelu - Najčuveniji pljusak u karijeri

Image and video hosting by TinyPic

Pozdrav, ejlijeni,
znam da ste juče očekivali post, ali proveo sam pola dana u putovanju ( vraćao sam se kući od mame ), a ostatak dana sa društvom. Tako da čestitak Billeku i Tomeku rođe'dan sa danom zakašnjenja. Da, vidimo šta je još bilo od novosti dok me nije bilo.
Bill je, po svoj prilici, sam u Kaliforniji, jer ga non-stop slikaju po nekim događajima samog. Oduševljava me svaka njegova odevna kombinacija, a posebno način na koji prolazi pored paparaca sa bodigardom, ne gleda ih, a zatim sedne u kola i odveze se. Pregenijalno... Kao Britney xD

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Nemojte da me bijete, ali nakon što sam video poslednju sliku, prva pesma koja mi je pala na pamet je ova... xD hahahahahahaha


Original Video - More videos at TinyPic

Druga vest je vezana za ceo bend. Izašao je 5-minutni izveštaj sa photoshootinga za Audi i pregenijalno je sve. Jako mi se dopadaju i kola i kako oni izgledaju. Nekako su moćniji i samouvereniji u autima još više nego inače. Tom - testosteron do neba! xD Bilo mi je i nekih smešnih scena, kao ona u kojoj Gustaf jaše kola. Ja sam se pitao je l' mu to pobegla ženska. xD Takođe sam se odvalio na scenu u kojoj su Bill i Tom u kolima, a ispred njih je neka opaka ženska. Ima noge do vrata, a njih dvojica ne gledaju u nju. Tom gleda u Billa, a Bill negde u prazno. Kad smo već kod Billa ( ponovo ) ima ovde neke plave pramenove. Hehe znao sam da će ponovo da ih izvuče.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Nakon ovih uberdobrih novih slika, prelazimo na 35. deo priče o Tokio Hotelu, koji ima veze sa jučošnjim danom, ali pre 3 godine ( ako sam lepo izbrojao, a iako nisam, ne osuđujte me, nisam imao matematiku 4 meseca, a pogodite šta??? Neću je imati ceo život!!!! xD )
Vratimo se 3 godine unazad, na proslavu 18. rođendana braće Kaulitz. Hamburški klub IndoChine. Temperatura: -5 stepeni Celzijusovih! Iako je još uvek bilo leto, odlučili su da rođendan proslave u ledenom baru, koji su zakupili za to veče. Pili su egzotična pića, jeli tajlandsku hranu, kockali se - i sve to u perjanim jaknama! xD Zatim je usledio vrhunac večeri, tačno u ponoć, čokoladna fontana! Impresionirani Bill ju je propratio rečima: "Bože, pa, ja obožavam ovakve stvari!!!" Georga i Gustafa je uhvatila prava pravcata kockarska groznica.
"Oči su im se pretvorile u znak dolara, ali nismo igrali u pravi novac".

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Iako su dobili mnoštvo poklona, blizanci su naročito oduševljeni dvodelnom figurom koja kada se spoji čini jedno telo, a tako simboliše njihovu prisnost. Momci su sebi dali oduška, jer je 18. rođendan značajna stvar: mogu da piju bez straha da će im neko tražiti ličnu kartu.
"Vrlo brzo nas je uhvatilo, ali to je normalno jer smo prethodno jako retko pili. " - prisetio se Tom.
Da, da, Pinokio, ubode me nosem u oko. xD Sad sam se setio one fraze: "Ja ne pijem, ne pušim i ne psujem! A, u pičku materinu, upade mi cigara u pivo!" gagagagagfafafafagaggaggahahahahah
Žurka se završila tek oko pola 6 ujutru, a na njoj su se momci pokazali kao pravi kraljevi žurki.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

10-ak dana pre punoletstva, Bill je odlučio da pokloni sebi nešto prigodno. Kao i prethodne 2 godine, izabrao je tetovažu. Na unutrašnjoj strani leve ruke je istetovirao reč "Freiheit" ( nemački: "Sloboda" ) što ima simbolično značenje, jer, kako sam kaže, potpuno si slobodan tek kada si punoletan.
"Postaješ odrasla osoba koja sama donosi odluke, odgovara za svoje postupke, može da dobije vozačku dozvolu." - izjavio je Bill nakon bolnog tetoviranja.
Pored natpisa "Freiheit" je dodao i svoje godište "89". Zbog toga su mnogi ovu tetovažu protumačili kao političku, jer je sloboda u Nemačkoj zavladala nakon rušenja Berlinskog zida spomenute godine. Takođe, bile su i razne priče za sam njihov znak ( koji u sebi krije đavolov simbol ), za Billovo pokrivanje jednog oka, bla bla, za tekstove nekih pesama ( "Pusti me da budem anđeo u paklu - a, znamo da je anđeo u paklu Lucifer )...
Za razliku od brata, Tom ne razmišlja o tetovažama. To se danas promenilo, jer blizanci planiraju zajednički tattoo, koji pretpostavljam da su već uradili.

Image and video hosting by TinyPic

Kraj godine i njihov trud je ovekovečen MTV EMA nagradom za InterAct. Po prozivanju njihovog imena u sali je nastao totalni haos. Momci su se jedva doteturali do bine, vidno zatečeni. Salu su ujedno ispunili povici podrške i zvižduci negodovanja. Bill je drhtavim rukama predao nagradu Tomu, koju je on zatim trijumfalno podigao uvis. Njihovu sreću nije moglo poremetiti ni to što je pola sale bilo nezadovoljno. Bill se dohvatio mikrofona i čini se jedva izgovorio unapred spremljen govor na engleskom, ali ko bi mu zamerio? Ceo svet je posmatrao ovaj trenutak.
"Ja mislim... mmm...Vi ne možete ni da zamislite koliko nam ova nagrada znači... mmm... Pre samo 2 godine preveliki uspeh nam je bio i naš prvi singl "Durch den Monsun".. a sada... Sada smo ovde na sceni sa svim internacionalnim zvezdama.. To je sve zahvaljujući vama... Hvala vam!!!"
Zatim su se popeli na binu i napravili spektakl večeri. Zadnji refren pesme "Monsoon", koju su izveli, upotpunio je pravi pravcati pljusak. Voda je sipala punom snagom po njima, tako da su kraj nastupa dočekali potpuno mokri. Čak je i Billova kosa, specijalno za ovu priliku dvostruko više natapirana nego inače, bila slepljena uz lice.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Međutim, ovaj spektakl je imao i svoju lošu stranu. Bill je morao sve vreme da se naginje unapred, kako mu se usta ne bi ispunila vodom, a povrh svega je zaradio i tešku prehladu. Za onakav nastup vredi i umreti... xD

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Za kraj, prevod pesme "Wo sind eure hande?"



Čujem: Sve je tako važno.
Jasno je, i ostali rade isto to.
Da, da, "tačno" je tako ispravno.
Poveruj da ja u to verujem.

Nazad i onda ponovo napred!
OK, mislim da je to to.
Stani, inače ćeš se izgubiti.
Trči, ali nemoj predaleko.

Glava mi je prepuna. Senka me prestiže.
Čujem 1000 dijagnoza.
Da, da, naravno, kako god.

Mi smo danas ovde,
a ceo svet ostaje ispred zatvorenih vrata.
Jedina stvar koja je bitna - to ste vi!
Gde su vaše ruke?
Haos u sistemu!
Čak iako propadnemo
želim sve da vas vidim!
Gde su vaše ruke?

Kažu: Možeš računati samo na sebe.
Ništa ne pitaj. Sve je već isplanirano;
Ono što će mi se desiti sutra,
a vi ste očekivali da će to biti juče.

Levo. Desno. Gore. Dole.
A ne stignem nigde.
Čujem 1000 dijagnoza.
Da, da, naravno, kako god.

Mi smo danas ovde,
a ceo svet ostaje ispred zatvorenih vrata.
Jedina stvar koja je bitna - to ste vi!
Gde su vaše ruke?
Haos u sistemu!
Čak iako propadnemo
želim sve da vas vidim!
Gde su vaše ruke?
Mi smo danas ovde!
Gde su vaše ruke?
Ceo svet ostaje ispred zatvorenih vrata!
Gde su vaše ruke?
Haos u sistemu!

Želim da vas vidim sve.
Da, da, naravno, kako god.

Mi smo danas ovde,
a ceo svet ostaje ispred zatvorenih vrata.
Jedina stvar koja je bitna - to ste vi!
Gde su vaše ruke?
Haos u sistemu!
Čak iako propadnemo
želim sve da vas vidim!
Gde su vaše ruke?
Mi smo danas ovde!
Gde su vaše ruke?
Ceo svet ostaje ispred zatvorenih vrata!
Gde su vaše ruke?
Haos u sistemu!
Gde su vaše ruke?
Želim da vas vidim sve.
Gde su vaše ruke?
Gde su vaše ruke?

- 10:10 - Komentari (13) - Isprintaj - #