Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

petak, 05.06.2009.

aLL eYeS oN mE iN tHe CeNtEr Of ThE riNg... JuSt LiKe A CiRcUs...

Zdravo, ljudine!!!!
Moram da napišem post da bih vam rekao koliko vas obožavam...
Hvala vam na svim vašim komentarima, podršci, posetama...
Ne mogu da verujem da je u moj blog u proteklih par dana posetilo čak 50 ljudi iz Hrvatske, 13 iz BiH, 11 iz Srbije ( zemljo izdajico, xD ) i neko iz EU... Pored brojača poseta imam i broj osoba koje posećuju blog... Znači ako uđete 100 puta na blog to računa samo kao 1 posetioca...
Viel, viel hvala! xD
Kada ovo vidim shvatim da moj trud nije uzaludan...
Škola je skoro pri kraju... Još 4 ocene se moraju popraviti... A onda vas čeka gigantski post...
Ovo pišem samo da biste imali nešto novo da pročitate ako svratite, a znam da hoćete.... xD

Da ovaj post ne bude obično trućanje napisaću vam 2 stvari...

ToM iMa DeVoJkU?

Po svoj prilici je nema... Izašao je na piće sa nekom pevačicom i odmah je nastao haos, fanovke seku vene... Kao što sam već negde napisao, da je svim fanovima moj mozak, Bill bi sada šetao okolo zadovoljan, ruku pod ruku sa nekom slatkom plavušom ( ja volim plavuše pa zato... ), a ne bi se krio po ko zna kakvim ćoškovima da ga ne daj Bože neko ne uslika...
Izvinjavam se na grubosti, ali verovatnoća da Tom bude sa bilo kojim fanom je srazmerna verovatnoći da mene izjebe slon sa perikom... I da uz to preživim.... xD

Image and video hosting by TinyPic

MoJe LuDiLo iZbiJa Na ViDeLo?


Na času logike smo imali jednu vežbu. Jedni drugima smo tajno slali poruke i posle je svako trebao da izađe pred razred, pročita svaku poruku naglas i da pogodi ko mu je to poslao.
Meni su se sve poruke odnosile na to da se ugojim, da ostanem ovakav kakav jesam i da ne menjam stajling...
Najbolja poruka mi je:

DA TE NEMA, TREBALO BI TE IZMISLITI... xD

Ja sam odlučio da napravim mali šok... Meni se inače sviđa jedna preslatka ( mogao bih ovako u nedogled o njoj ) devojka... Nazovimo je Uštipak... E, njena sestra ide sa mnom u razred...
I ja Uštipkovoj sestri napišem poruku IMAŠ NAJLEPŠU SESTRU I FRIZURU NA SVETU...

Ona je naravno odmah pogodila da sam ja u pitanju, a ceo razred je počeo da skandira... xD
Gospode Bože, šta ja neću uraditi za centar pažnje... xD
I satana zna da sam pozer... xD

Image and video hosting by TinyPic

Za kraj vam ostavljam jedan kratak snimak koji morate videti… Ja mu se smejem već 7 dana...


Original Video - More videos at TinyPic



- 20:39 - Komentari (77) - Isprintaj - #