Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

nedjelja, 12.10.2008.

12.10.2008. – 6. deo price o TH – Comet 2005 + TMF Awards 2008

Danas momci iz Tokio Hotela kazu da su na dodeli Comet 2005 nagrada shvatili da su zvezde… Zato svi volimo ovaj dogadjaj…
Pored toga sto su shvatili da su zvezde, Bill je ostvario jedan od svojih zivotnih snova..
Upoznao je svog idola iz detinjstva – Nenu!
Gustav, Georg i Tom su se nevoljno vukli za Billom do njene garderobe. A kada se ona pojavila, Bill ju je zagrlio. Ona je potom prisla da se pozdravi sa ostalim clanovima benda, koji samo sto joj nisu zevnuli u facu od dosade, a Bill je skakutao pored kao majmunce i pljeskao rukama, sto je Nenu zaista nasmejalo. cerekPotpuno ga razumem… Pa, Bill da se rukuje sa mnom, ja bih poludeo od srece… Meni je tako nestvarno da on postoji… Znam da zvuci smesno, ali jednostavno je tako… I kad sam vec kod toga, da ga vidim, sigurno mu ne bih vristao u facu kao one guske.. Ja bih dostojanstveno primio autogram, a potom jos dostojanstvenije odvristao dalje… I tako bih vristao narednih 5 dana, ali ne njemu u facu… sretanPrestao bih da vristim tek kad ga sledeci put vidim… Meni tako da neko vristi u facu dok mu potpisujem poster, ja bi mu nabio hemijsku u oko da ima razlog da vristi… Pa, zamislite da nekom kazete Cao! a on vama da vrisne na uvo… Mada, to i nije najbolji primer, jer imam obicaj da to uradim… Vracam se na Comet!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Comet je jedna od najznacajnijih muzickih nagrada u Nemackoj, a odrzava se pod pokroviteljstvom uzivsene nam Vive… 6.10.2005. su momci iz TH-a zajedno sa svim velikim zvezdama Nemacke, prisustvovali ovom spektaklu u Oberhausenu.… Fanovi su bili na sve strane uzdizuci plakate sa slikama Billa, Toma, Gustava i Georga… Oni nisu znali sta ih je snaslo… Podelili su brdo autograma, a potom otisli na tonsku probu, sabirajuci utiske sa crvenog tepiha. Nisu mogli da poveruju da su svi ti ljudi dosli zbog njih. Ali, to je bila stvarnost!
Tokom tonske probe, Bill je objasnio da uopste nemaju problema sa pozicijama na sceni.
Bill: “Pevaci stoje uvek napred, ali se ostali ne osecaju diskriminisano zbog toga. Gustav je povucen i zaista mu je najlagodnije kada je u pozadini. Ja mislim da je on prezadovoljan sto moze biti nazad i raditi na svojim bubnjevima, umesto da je napred. Tom je takav pozer sa svojom gitarom. On mi je veoma velika podrska na sceni. Georg je tipican basista. Svako ima svoju poziciju u bendu i mislim da je svako zadovoljan mestom na kom je.”
Tom je na to dodao da je Bill “najcudniji” od svih njih. Kada mu se nesto ne radi, jednostavno nestane. Ostali znaju da je nervozan i ne prilaze mu.
Ali, ovoga puta nije bilo mesta neraspolozenju. Srecni sto se uopste nalaze tug de jesu, skakutali su okolo po ceo dan. Ali, ono sto su bili sigurni da ne zele da rade je bilo igranje. Jedino Georg ide na casove plesa i kada izadju on se jedini razbacuje na podijumu, jer je totalno lud za hip-hopom. Ostali sede negde za sankom i snimaju situaciju oko sebe, tj, ribe… Eto, opet ja odlutah od recenice.. To mi se, primeticete, precesto desava. Hteo sam da kazem da su bili presrecni sto su uopste nominovani.. Imali su tek jedan singl, a vec su bili nominovani za najbolje debitante… i to zajedno sa…
1. Fler ( to je neki reper…izgleda da je ostao na tome da je debitant jer nikad nisam cuo za tu vucibatinu… )wink
2. Banaroo ( to su valjda neki disko hipici… Pesma im ima skroz lood ritam Dam-dam-duri-dam-da-duuuuuri-duri-dam! )pjevapjevapjevapjevapjeva
3. Joana Zimmer ( 483… ja ne bih da se provalim, mada mi je to obicaj, ali mislim da je ona slepa… Stalno nosi neke crne naocare…)
4. US 5 ( oni su sedeli pored Tokio Hotela na dodeli… )

A onda je neki slatki cikica rekao reci koje znam napamet koliko sam puta to gledao..
Cikica: Der Comet fur der beste newcomer zwei taussen funf geht dann… Toooooookio Hooooootel!!! ( ovo sam ja odoka napisao kako se pise… sigurno ima gresaka, ali vazno je da se zna da je rekao da Comet za Best Newcomer 2005 dobija Tokio Hotel! )
A onda se salom prolomio gromoglasni pljesak, zbog cega su mnogi morali da zacepe usi… Mogu samo da ih zacepe i nista vise! Oni su najbolji debitanti… Kada je prozvano njihovo ime poceli su da skacu od srece, a Billu samo sto nesto nije ispalo koliko su mu spustene pantalone… Inace, tu je nosio pantalone sa 2 rajsfeslusa, a ja imam iste takve… Evo slike, Billa u njima, a potom i mene…

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Ovde su se radovali iskreno, sa puno emocija… a ne kao na ostalim dodelama… Blag osmeh i to je to… Jedino su se jos poradovali iskreno na EMA 07 i VMA 08…
Zahvalili su se svim prisutnim, porodici, producentima, fanovima… Celo vece su slavili, a onda se desilo nesto sto nisu ni slutili… Dobili su i SuperComet ( to je nagrada publike za koju su nominovani svi oni koji su te veceri osvojili nagradu) !!! Njihov trijumf nije mogao biti veci… Nisu im pokvarili zabavu ni oni ljudi koji su negodovali kada su oni izvodili pesmu “ Durch den Monsun”. Oni su bili srecni jer su tinejdzeri sirom Nemacke glasali za njih… To je bilo ostvarenje sna… Zbog ovoga se jos jednom zahvalimo Davidu Jostu, jer da ih on nije otkrio, oni bi i dalje svirali po zabitima oko Magdeburga i sira javnost ne bi ni cula za njih. Sada ja ne bi pisao ovaj tekst, ni ovaj blog… Ali, ga pisem…
Najbolji momenti sa Cometa:
- slikanje za Bravo dok fanovi vriste i dobacuju fraze poput “Bill, jebi me kroz monsun” ( to mi je najorginalnije ), a oni se trude da ostanu ozbiljni za slike…
- kada Tom i Gustav igraju… xaxa
- ma, sve!!! fino

Ovaj post je kratak da se oporavite od proslog… xaxaxa
Za kraj, u skladu sa postom, jedna kratka pesmica… “Unendlichkeit”…

“VECNOST”

Toplina nas nosi do vecnosti…
Sve prolazi pored nas…
U mesecini smo samo ti i ja…

refren:
Vecnost vise nije daleko…
Vecnost sada vise nije daleko…

Sledeca vecnost je sada na redu…
Zauvek je ono sto nam sad ostane
kroz horizont na nebu…

Kratka pesma, ali zaista lepa… Eto dokaza da se i sa malo reci moze dosta toga kazati… U ovoj pesmi mi se najvise svidja ono saputanje na kraju… Mislim da govori nesto kao virklich… to valjda znaci “zaista”…


Preksinoc ( 11.10.2008.) je bila TMF 2008 dodela nagrada… Nisu se pojavili na ovoj dodeli, odrzanoj u Belgiji, a osvojili su nagradu za Najbolji video i Najboljeg muskog izvodjaca ( Bill Kaulitz ). Posto nisu bili na ovoj dodeli i nema nekih slika, a moj vam je savet da ne skidate snimke toga, jer nisu nizasta, samo lete neka slova i na kraju se pojavi Billova glava. Ja sam skinuo i pojeo govno! sretansretansretan U sledecem postu pisem o spotu “Schrei”…

Preporuka za slusanje:
Sad mi nista ne pada posebno na pamet, jer i dalje po ceo dan slusam Britney Spears “Womenizer”… ali, eto da preporucim JoJo… Ja nju znam odavno, jer su me odusevljavale 2 njene pesme koje sam znao “Get out ( Leave) “ i “Too little too late” ( taj spot je preeedivan.. )… I odlucim ja da skinem njena oba CD-a… Nisam mogao da verujem kada sam ih preslusavao, svaka pesma je tako ista i glupa da to nije moguce.. Bas sam se razocarao… Ali ima 2 dobre pesme… “Let it rain” i “ How to touch a girl”… Obe su bas lepe balade… Pozzzmahwave

- 20:03 - Komentari (12) - Isprintaj - #