Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

petak, 19.09.2008.

1000 mora daleko...


Simbolican naziv bloga...stih jedne od meni omiljenijih pesama Tokio Hotela...
Ja sam Nemanja, imam 17 godina, pisem iz daleke Srbije... Kod nas su blogovi blago receno retardirani... Vrhunac svega mi je bila cura koja je pisala kako se non-stop cuje sa Billom, kako joj je poslao sliku iz njihove cuvene kutije, znate onno sa bade-mantilima i bez njih... i povrh svega stavi sliku Billa kad se tek probudi sa DVD-a Schrei...xaxa... al necu da trosim reci na nju...
Da ne tupim mnogo, jer ovo nece mnogo ko i citati, a ako neko bude i citao nek ostavi komentar, slobodno nek me izvizdi... Sad cu napisati par redova o tome kako sam postao fan...
Moja prica pocinje u kasno leto 2005, kad sam kao i obicno visio kod Pece u stanu i gledali smo Vivu, MTV... I pocinje spot Durch den Monsu...I tako gledamo mi...
Peca : Znas li ti da su to muskarci?
Ja: ????
Mislio sam da su devojke na prvi pogled... Kad se zagledam bolje, Gustav musko... pa i Georg.. i Tom... ali Bill... Al kao sto Veki kaze Nema sise... sretan
U tom se spot i zavrsi, a ja nisam bio ni svestan koliko je pesma uticala na mene...lud
Ne dok nisam kupio Bravo... kad tamo oni! A Bill se extra obukao....nut Uska piratska majica, iscepane pantalone, a preko njih druge... Ajoj! Znam da zuci bedno, ali ja odelo prvo primetim na coveku... Nije bitno da li je odeca skupa, meni je jos bolje ako nadjem nesto extra za male pare...Jos kad videh frizuru....meni je tako dobar taj japanski stil... ja bas volim tako te cudne stvari...
a ja sam tako kao Bill visok (oko 1, 77) mrsav (53kg), a i ovako sam slican Billu, ne mislim na fizicku slicnost, vec na onu dublju, unutrasnju... wink Kao sto Peca kaze, svaka ptica svome jatu leti...belj pa ja prirodno obozavam Billa, mada sam ja vise Amy Winehouse (zbog tezine)..
ovde zavrsavam ovo smaranje...
pozz evribadi pisite mi...

- 14:10 - Komentari (12) - Isprintaj - #