Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

petak, 12.02.2010.

Da li se neko smeje samo kako bi ugušio bol?

Image and video hosting by TinyPic

Bill – Glamur la Pariz belj

Image and video hosting by TinyPic

Tom – real man… smokin ( uporedite samo kako drže cigare )

Image and video hosting by TinyPic


Eeeeeej, je l znate da će se novi CD Christine Aguilere zvati Bionic?
Tačno sam znao da vas boli ***** za to.. ahahahahhahahahahahha
Na početku ovog posta želim da se osvrnem na prethodni. Ja sam svestan da je skoro nemoguće napraviti melodiju koja već ne liči na neku, imati frizuru koju već neko nije imao i druge stvari, jer živimo u doba u kome je u prošlosti praktično sve isprobano. Ali ne vidim razlog zašto ne bi bilo zanimljivo videti nešto iz prošlosti na šta Tokio Hotel veoma liči. Uvek na mene podignete hajku. Kao prošli put sa Rihannom. Nisam ja rekao da on nju kopira, ali ako već imaju toliko sličnih stvari postoji neka veza. I sad ima istu frizuru ko ona. Ovo novo kad zaliže kosu. Možete se slagati sa mojim mišljenjem ili ne, ali nemojte me više napadati. Zašto vam je uvek toliko teško da prihvatite neki post koji nije hvalospev Tokio Hotelu? Blog i služi da razmenimo mišljena, da čujemo neka drugačija...

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Kad sam video ovu sliku ja sam pomislio na sekund da se Tom šeta sa nekom devojkom, kao da se drže za ruke... xD


U ovom postu sam mislio da malo ubrzam stvari i preći ćemo preko čak 3 pesme. Tačnije 2. Englesku i nemačku verziju „Zoom into me“ / „Zoom“ i „Strange’“. Negde između njih ću ubaciti novosti.
Počnimo sa „Zoom into me“ / „Priđi mi“.



Da li tamo negde neko šeta sam?
Da li je negde neko napolju po ovoj zimi?
Jedan otkucaj srca izgubljen u gomili...
Da li neko viče nešto što niko ne može da čuje?
Da li se neko guši razoren strahovima?
Osećam te... Ne skreći pogled u stranu...

Priđi mi... Priđi mi...
Znam da si uplašen...
Kad ne budeš mogao da dišeš ja ću biti tu...
Priđi mi...

Da li se neko smeje samo kako bi ugušio bol?
Da li neko vrišti da otera tišinu?
Samo otvori svoje umorne oči...

Priđi mi... Priđi mi...
Znam da si uplašen...
Kad ne budeš mogao da dišeš ja ću biti tu...
Priđi mi...

Priđi bliže... Još bliže...

Kad ne budeš mogao da dišeš ja ću biti tu...
Priđi mi...

Priđi mi... Priđi mi...
Kada svet iskida tvoju dušu na deliće i počneš da krvariš...
Kad ne budeš mogao da dišeš ja ću biti tu...
Priđi mi...


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Ovu sliku sam stavio zbog Billove frizure.. Baš mi je zanimljivo ovako nesređeno…

Image and video hosting by TinyPic



Pesma govori o nekome kome je potrebna pomoć. Ovo je pesma za sve one koji se osećaju odbačeno, koji misle da ih niko ne razume. Ali ako se osvrnemo oko sebe pronaći ćemo nekoga kome možemo verovati, ko će dati sve od sebe da nas razume. Po ovome pesma umnogome podseća na Ich bin da / By your side.
Takođe, ovde se govori i o ljudskoj prirodi. Nikad ne razmišljamo šta se krije iza nečijeg osmeha. Mnogi biraju radije da se smeju i glume da je sve u redu, samo kako ih ne bi sažaljevali. Niko ne voli tužne ljude.
Dobar broj fanova TH-a pripada emo pokretu ili se oblači u tom stilu, pa ljudi pretpostavljaju i da imaju taj osećaj odbačenosti. Moje neko mišljenje je da se oblače tako kako bi još više naglasili tu odbačenost, različitost. E, pa, ova je pesma neki vid podrške njima.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Ono što me oduševljava u ovoj pesmi je prizvuk Japana. Nakon drugog refrena ima onaj jedan zvuk, mislim da se to postiže usnom harmonikom, ali nisam sigurnan. To ima u svakom japanskom crtaću, ta muzika.

Zoom / Priđi...




Da li si negde tamo sam sa sobom?
Da li si izgubljen negde, a da pritom nisi ni svestan toga?
Otkucaj srca koji niko ne oseća…
Da li si negde tamo preslab da zaplačeš?
Pobegao si od svih ljudi kako bi bio jedini…
Vidim te… Pogledaj u noć…

Priđi mi… Prilazim ti…
Mi ćemo sijati daleko odavde
kroz prostor i vreme…
Priđi mi…

Da li se smeješ, dok ti suze liju niz lice?
Da li negde tamo vrištiš dok se tišina mrvi?
Vidim te… Ne odustaj…

Priđi mi… Prilazim ti…
Mi ćemo sijati daleko odavde
kroz prostor i vreme…
Priđi mi…

Vidim te.. Da li ti vidiš mene?

Daleko odavde… Kroz prostor i vreme…
Priđi mi… Priđi mi…
Prilazim ti kroz oluju, hladnoću noći i strah unutar tebe,
daleko odavde, kroz prostor i vreme…
Priđi mi…


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


A sad da se bacimo na vesti. Protekla nedelja ih je bila puna. Taman su se stišale strasti oko Billovog…hmmm.. rolleyes neobičnog outfita na milanskoj nedelji mode, stigle su slike sa Maldiva ( koje su svuda razbacane po postu ). Tom izgleda kao pokretna reklama za steroide… heheh Svaka mu čast, baš je zgodan… Ali ima tu jedan mali problem… I to veoooma mali… Hmmm, pa to je Bill.. hahahah Izgleda kao onaj skelet ( kostur ) iz mog kabineta za biologiju. hhahhaha xD Premršav je, sva rebra mu se vide, ali ja neću da serem puno o tome jer sam isti takav. xD
Inače, meni je baš bolesno što objavljuju ovako slike sa plaže... Ne znam, gledaš nečije slike privatne, bez veze mi je to skroz...

Image and video hosting by TinyPic

Druga bombastična vest je sranje. xD Dvoje klinaca htelo da se proslavi pa izmislilo priču kako se ona zabavljala sa Billom, pa ostavila svog dečka, slala neke slike, pa se on nešto žalio… Ma, čitava španska serija i na kraju sve laž. A taj dečko sad priča kako nikad ne laže, pa onda je slagao malko i na kraju je slagao sve. Evo, staviću njihovu sliku na blog, kad su se deca već potrudila… xD Stvarno, deco, napravite neki naučni eksperiment, takmičite se u nečemu i tako dođite do novina, nemojte se ovako blamirati…bang

Image and video hosting by TinyPic

I za kraj pesma “Strange”, koju je Bill otpevao sa preslatkom Kerli za soundtrack filma “Alisa u Zemlji čuda”. Prelepa je… Prvi put kad sam je čuo, tek na pola prve strofe sam shvatio da to Bill peva. Deo posle drugog refrena mi je najlepši. Oduševim se svaki put na ono “Straaaaange”… Govori se o nekome ko želi da nas promeni, jer ne može da nas prihvati onakve kakvi smo... Uff... Loše gramatički rečeno... xD Delove koje zajedno pevaju sam preveo u muškom rodu, nisam hteo da stavljam ono čudan/a...

Strage / Čudno


Original Video - More videos at TinyPic

Ja sam nakaza prirode zaglavljena u realnosti.
Ne uklapam se u sliku. Nisam ono što ti želiš da budem.
Izvini…

Ispod radara… Van sistema…
Obasjan reflektorom… Takav je moj život…

Želiš da me promeniš, ali ja se osećam čudno…
Čudno u tvom savršenom svetu…
Tako čudno…čudno…
Osećam se apsurdno u ovom životu…
Ne prilazi bliže… U mom naručju ćeš zauvek biti čudna…
čudna…

Ako želiš da me “popraviš", izmeni me u svojoj mašti...
Pokušaj da mi daš, prodaš novu ličnost...
Pokušao si da me ostaviš, ali nije mi bilo bolje...
Ono što tebe čini srećnim, mene rastužuje...

U tvom zlatnom kavezu osećam se čudno...
Čudno u tvom savršenom svetu…
Tako čudno…čudno…
Osećam se apsurdno u ovom životu…
Ne prilazi bliže… U mom naručju ćeš zauvek biti čudna…
Čudna poput mene...

Čudno – kada me dodiruješ...
Čudno – kada me ubijaš...
Čudno – Sve što osećam je čudno...
U mojim snovima ćemo zajedno biti...
Čudni... Čudni...
U tvom savršenom svetu...
Čudno… Tako se bojim...
Čudno.. Tako se bojim…
Čudan… Čudan…
…u tvom savršenom svetu tako čudan…
Čudan… Osećam se tako apsurdno u ovom životu…
Ne prilazi bliže… Umirećeš polako…
U mom naručju ćeš zauvek biti čudna…
Čudna poput mene…

- 16:54 - Komentari (29) - Isprintaj - #