Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

subota, 20.06.2009.

Dokle ćemo više živeti u 20. veku????

Molim vas samo da više ne bude verskih, nacističkih i sličnih ispada na mom blogu...Ja nikog ne vređam tako da očekujem da niko ne vređa mene... Juče mi je neka osoba ostavila komentar iz koga vam izdvajam neke delove jer je predugo da sve čitate...

Pozdrav,
ovako ja niti volim niti mrzim TH,ali sudeći prema tvom govoru i pisanju predpostavljam da si srbin,crnogorac,bosanac ili pak makedonac.I zbog toga te pitam što ti radiš na blog.hr.Kao 1 ovo je hrvatska blog zajednica i ti nemaš što radit na njoj.Ja tebe ne vrijeđam niti sam nekakvi antifan TH-a nego te samo molim da se makneš s HRVATSKE BLOG ZAJEDNICE jer to meni smeta,a vjerujem i mnogim drugima.


Ja sam iz Srbije, ali to nema nikakve veze. Isto tako sam mogao biti iz Mongolije. Da je Srbima nedozvoljeno da prave blogove ovde postojala bi neka zabrana i što mi je jedna osoba rekla ( neću imenovati ) pa kako bi bilo da niko od nas ne sme da ide na sajtove koji se završavaju na .com . I, da, ako ima još nekome osim ovoj besposličarki da smeta što pravim blog ovde nek se javi u komentarima... Komentar može da ostavi svako samo nek ide u polje anonimac.
I, da, cura je rekla da ne sluša TH a već duže vreme se potpisuje Totgeliebt. Svi znamo da postoji još jedna osoba sa tim nadimkom ( i ona se umešala u ovu raspravu... xD ) tako da se ova kasnije potpisivala Croatian girl.

.Srbi su moj narod ubijali,mučili i maltretirali te svakakve strahote radili.


Daj, devojko, probudi se iz srednjeg veka! Taj rat je bio odavno i nisam ga ja vodio. Ako je to tvom mozgu nepojmljivo tvoj problem. I više mi je dosta tog sranja sa ratom. Svi krive jedni druge, pa niko u tom ratu nije bio dobar. Šta su ljudi radili ne zanima me, ali sve se bojim da su Srbi klali, a Hrvati ih posipali cvećem...sretan
Njen zadnji komentar...

Ajde dosta je bilo vrjeđanja i prepiranja.sigurno vlasniku ovoga blog neće bit drago što se svađamo na njegovom blogu! mirl mirl do neba :)

Moj savet : Poseti psihijatra ili takvog nekog... To što si zatucana i mozak ti je ograničen je stvar koju ne možeš promeniti... A to što si podeljena ličnost... To je već stvar psihijatrije! smijehp

DOPUNA POSTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MOJA MISIJA JE USPELA... CURA KOJA JE OSTAVILA KOMENTAR JE SHVATILA U ČEMU JE POGREŠILA I MOŽETE VIDETI NJEN KOMENTAR.... POTPISUJE SE KAO CROATIAN GIRL. JA OSTAVLJAM SAMO DEO KOMENTARA :

Također se zahvaljujem svim ovim ljudima koji su komentirali i tim mi putem otvorili oći.


ETO SVI SMO UČINILI DOBRO DELO DANAS....
HVALA VAM SVIMA NA OVAKO LEPIM KOMENTARIMA I PODRŠCI... OBOŽAVAM VAS SVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ULEPŠALI STE MI DAN....
HVALA VAM ŠTO STE UVEK

BY MY SIDE




- 07:54 - Komentari (60) - Isprintaj - #