Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

petak, 04.12.2009.

Položili smo zavet da ćemo se boriti jedno za drugo... zauvek...

Litl monsteri, kako ste? xD
Ja sam odlično... Konačno sam se setio da idem u školu i počeo da učim i ispravio neke ocene... Odlučio sam i koji ću fakultet da upišem... Srpski jezik i književnost... Eto, to je onako ukratko, pošto ne želim da pišem dug post...
Kratak odgovor na prošli post: Kada biste ponovo pročitali post videli biste da sam napisao da ne znam ko koga kopira ili bolje rečeno ko je kome inspiracija. Biti nekom inspiracija i kopiranje je nešto sasvim suprotno...
Što se tiče novosti i nema ih baš... Najbitniji događaj koji je obeležio prethodni period je premijera drugog dela „Arthur“-a. Iskren da budem, mene nešto toliko i ne zanima taj film. Ne znam što svi prave histeriju oko toga, prvi deo filma je debilan. Jedino mi je sladak Arthur i scena kad se poljubi sa Selenijom pa im se tresu uši. xD I genijalno mi je to što čujem Billov glas, ali i to dosadi nakon nekog vremena, jer je film smor... Većina vas bi se složila sa mnom da Bill ne daje glas, ali dobro...

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Bill je, kao i uvek kada ima priliku da ga gleda veliki broj ljudi ( mislim da nisu tu samo fanovi ), izgledao uvrnuto. Na ove štikle sam se već i navikao, pa nisam pravio neku buku oko toga. Samo, ako već nosi štikle može da nađe neke lepe, a ne ove za monahinje... xD Dopada mi se ovo što je obukao, nekako je sve natrpano... Opet je bio u pratnji one šminkerke ( stao mi je mozak ne mogu da se setim imena.. ), pa je opet napravljen haos. Tipičan komentar retardiranog 13-godišnjeg fana ( nažalost neke imaju i više godina, a takve stvari pišu ) :
„Kako je ružna, debela, deluje retardirano...“
Moj odgovor: Ona takva ružna, debela i retardirana je non-stop uz Billa, a gde si ti, srećo?

Image and video hosting by TinyPic

U ovom postu pišem o pesmi koju smo imali priliku da čujemo par meseci pred izlazak albuma. Bilo je samo 20-ak sekundi, ali ja nisam mogao da prestanem to da slušam i da se divim... Naravno, govorim o „Kampf der liebe / Pain of love“...


Original Video - More videos at TinyPic

Kampf der liebe ( Borba ljubavi )

Činiš mi dobro i tako me povređuješ.
Borim se za ljubav...
Trčim po žaru... Hodam kroz sneg...
Samo da se izborim za ljubav...
Mračan je dan... Trudim se da ostanem budan...
Krvava je borba ljubavi...
Osećam snagu... Osećam slabost...
Borim se za ljubav...

Kada ću uspeti? Kada ću uspeti?
Kada ću konačno uspeti?
Ne znam koliko dugo… Ne znam koliko dugo…
Ne znam koliko ću još dugo moći da se borim…
Kroz vatru, hladnoću i usamljenost
plamenovi me vode do tebe...
I tada se borimo zajedno…
Borba ljubavi…ljubavi… ljubavi…


Potrebna ti je strast, a ne protivotrov…
Želiš borbu ljubavi...
Nikad neće biti završena jer je u tebi...
Ti si ta borba ljubavi!
Od ekstaze do propasti traje borba ljubavi..
Osećaš se slobodnom, ali si zarobljena...
Boriš se za ljubav...

Kada ćemo uspeti? Kada ćemo uspeti?
Kada ćemo konačno uspeti?
Ne znam koliko dugo… Ne znam koliko dugo…
Ne znam koliko ću još dugo moći da se borim…
Kroz vatru, hladnoću i usamljenost
plamenovi me vode do tebe...
I tada se borimo zajedno…
Borba ljubavi…ljubavi… ljubavi…

Trčim ulicama i pustinjama do tebe…
Položili smo zavet da ću se boriti za tebe
i ti za mene…
ZAUVEK…

Kada ćemo uspeti? Kada ćemo uspeti?
Kada ćemo konačno uspeti?
Ne znam koliko dugo… Ne znam koliko dugo…
Ne znam koliko ću još dugo moći da se borim…
Kada ćemo uspeti? Kada ćemo uspeti?
Kada ćemo konačno uspeti?
Ne znam koliko dugo… Ne znam koliko dugo…
Ne znam koliko ću još dugo moći da se borim…
Kroz vatru, hladnoću i usamljenost
plamenovi me vode do tebe...
I tada se borimo zajedno…
Borba ljubavi…ljubavi… ljubavi…

Kada ću uspeti… Kada ću uspeti… Kada ću uspeti…

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Prosto morate voleti ovu pesmu... Slažete se, zar ne? xD Dopada mi se pogled na ljubav koji je ovde prikazan. Ljudi obično kada pevaju ili pričaju o ljubavi govore samo lepšu stranu toga, ali Bill govori i o onome šta ljubav održava, a to je konstantno žrtvovanje, borba da ta ljubav uspe, odricanje, prelaženje preko stvari... Zato kaže da je borba ljubavi krvava. Bukvalan prevod bi bio „crvena“, ali je metafora krajnje jasna i glupo bi zvučalo da tako ostavim. Ovde se govori i o tome koliko je to žrtvovanje ponekad jako teško i da se pita koliko će još dugo izdržati. Ali ona mu uvek daje snagu kada posustane, a on joj uzvraća istom merom. Najlepši mi je zadnji deo... O takozvanom sklapanju pakta da će zauvek štititi jedno drugo.
E, sad, ona „tehnička“ strana pesme... xD Bill u jedno momentu kaže da hoda kroz sneg. Na nemačkom se to kaže „marširati“. Zato ova pesma u zadnjem refrenu ima one čuvene bubnjeve koji se koriste za marševe ili u svečanim prilikama. Poslušajte i shvatićete na šta mislim. Iako Bill poriče da Tom peva u strofama „Pain of love“ ja nikad neću verovati u to. Ne kontam poentu laganja kada je jasno. Pa uporedite samo način na koji Tom grubo peva u engleskoj verziji, a kako Bill pokušava grubo da peva u nemačkoj...


Original Video - More videos at TinyPic

I za kraj, pesma „Pain of Love“, koja ima totalno različitu priču od nemačke verzije. Dok u nemačkoj verziji Bill ima nekoga koga neizmerno voli i ljubav mu je uzvraćena, u engleskoj verziji on peva o tome kako nije stvoren za ljubav. On misli da mu je jednostvano suđeno da su mu „ljubav“ i „patnja“ sinonimi i da nikad neće osetiti uzvraćenu ljubav. Zato pronalazi one sa kojima taj bol može da podeli i da se na neki ironičan način oseti srećnim. Šta da kažem... Ko da sam ja pisao ovu pesmu...

Pain of Love / Ljubavni bol



Original Video - More videos at TinyPic

Neće nas slomiti ljubavni bol.
Ne treba nam tvoja pomoć da se spasemo.
Nikad nećemo prestati da patimo zbog ljubavi.
Mi smo ono što smo od sebe napravili.
Ljubavni bol živi u našim srcima
i dublji je od okeana.
Ljubavni bol čeka u mraku.
Polako ga uzmimo...

Idemo dalje...i još dalje...i još dalje...
Ne pripadamo nikome... nikome...
Večno ćemo patiti zbog ljubavi...
Obećaj mi da ćemo zajedno slaviti ovaj bol...
Bol zbog ljubavi... ljubavi...

Ljubavni bol je u svakom od nas.
Udara nas poput čekića.
Ne možemo isključiti taj bol,
pa, hajde onda da slavimo tu dramu.
Bol nam ne dopušta da posustanemo.
Svi ćemo biti zaboravljeni.
Želim da dodirnem taj bol...
Bez toga nije vredno živeti...

Idemo dalje...i još dalje...i još dalje...
Ne pripadamo nikome... nikome...
Večno ćemo patiti zbog ljubavi...
Obećaj mi da ćemo zajedno slaviti ovaj bol...
Bol zbog ljubavi... ljubavi...

Prelazimo planine i pustinje zbog naše ljubavi...
Hajde da sklopimo pakt kako bismo osećali ovaj bol zauvek...


Idemo dalje...i još dalje...i još dalje...
Ne pripadamo nikome... nikome...
Večno ćemo patiti zbog ljubavi...
Obećaj mi da ćemo zajedno slaviti ovaj bol...
Bol zbog ljubavi... ljubavi...

- 15:16 - Komentari (22) - Isprintaj - #