Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

utorak, 11.11.2008.

12. deo price o TH - Konacno... Rette mich

Ovaj put bez izgovora pricam o “Rette mich”… Pre toga samo da kazem koliko sam srecan sto sam video TH na nasem nacionalnom dnevniku RTS… Potom na Pinku, Avali… A sinoc sam gledao i na RTRS-u… Rekli su da su popularnost stekli zahvaljujuci MTV-u… Sta??? Bas ih ima tamo puno… Viva je zakon… A i kako ce steci popularnost zbog toga… Idiotskka recenica… Ali makar su bili 30-ak sekundi na TV-u….Jeeee!!! A od novina dnevnih sam jedino jedne pogledao u kojima su onako sarkasticno rekli “Verovali ili ne TH je osvojio nagradu za najbolje koncertne muzicare” … Mrs, stoko! To sto su mladi ne znaci da nisu uspesni… Pa, i svi ostali nominovani bendovi su nekada bili nove zvezde… I zato vam kazem da se ne uzrujavate zbog Pereza Hiltona… Kada vec uzima TH u usta to znaci da su oni popularni, vredni paznje… On ismeva face poput Paris, Britney… Pa, ako je i TH na njegovom spisku, onda sam ponosan na njih! Zato svi zaboravite da taj-kako-se-vec-zove i postoji, jer ce tako uskoro i biti sa njim…
Vise o dodeli mozete procitati u postu ispod ovog…

A sada….
Konacno…
12.deo price o TH…
Rette mich…

Iako je spot premijerno prikazan 18.2.2006. godine na Vivi, singl “Rette mich” je izasao nesto kasnije, 10.3.2006. A evo i kako ga je kritika ocenila:
Misticno! Otkaceno! Senzacionalno! Da se najezis!
Ovo je moj omiljeni spot… Bas sam pre neki dan gledao sve spotove i evo kako izgleda moja lista naj spotova:
3. Ich bin da / An deiner Seite

2. Spring nicht

i…

1. Rette mich

Ne samo sto je ta pesma nesto posebno… Nego i spot… Sada cu pokusati da ga opisem, mada se te ne moze recima opisati…

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Ovde mi je Georg kao balerina... xixi

Bill je sam u napustenoj sobi u kojoj jedino svetlo dopire iz malog prozora na plafonu… Svuda se prostire magla i sevaju munje… Bill pokusava da ustane ali mu se telo natprirodno izvija… Ne moze ni da stoji ni da padne… Bori se protiv sile zemljine teze… Svuda po zidovima je ispisan natpis “Rette mich” ( to ima i na jednom zidu u mojoj sobi… ) … Na zidu se pojavljuje obris jednog lica… Bill vristi… Voda se preliva iz lavaboa… Zidovi se pomeraju… Bill, Tom, Gustav i Georg padaju…
Ovaj spot je mnogo bolji od prethodna dva… Sniman je na jednom ostrvu u filmskom studiju Berlin- Spandau. U jednom delu spota Bill je u majici sa crvenom mrtvackom glavom, a u drugom u crvnom kaputu… Ukupno 27 ljudi je brinulo da sve protekne kako treba…
Fanovi su bili u nedoumici kako je nastao ovaj spot pa su nam momci to i otkrili… Resenje je u sustini zaista jednostavno…
1 – Scena u kojoj se zidovi priblizavaju i pokusavaju da zgnjece momke iz Tokio Hotela, je ustvari veoma lak trik… Dva zida su ustvari klizna, tako da su dva radnika samo gurala te zidove…
2 – Scena u kojoj momci, a najvise Bill izgledaju kao da hodaju po svemiru je uradjena tako sto je scenografija bila nagnuta pod uglom od 45ş … Kamera je takodje postavljena u tom polozaju, tako da su momci lako mogli da izvode vratolomije koje mozemo da vidimo u spotu… Isto tako je uradjena scena u kojoj Bill u fotelji klizi niz sobu…

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPostFree Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPostFree Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPostFree Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPostFree Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost


Mnoge je ovo razocaralo… Imali su komentar da je to prevara… Ne kontam to… Sta, ocekivali su da oni to stvarno rade? Meni je ovaj spot nesto najsavrsenije na svetu…Pogotovo sto je za pesmu “Rette mich”… U ovoj novoj verziji su ubaceni neki novi instrumenti… Ritam je nesto brzi… Svidja mi se sto je lampa u spotu uparena sa Billovom majicom… U spotu Gustav ima malo duzu kosu, a Bill je po prvi put stavio tamnu senku na oci… Tada mi je palo na pamet… Sta sledece mozemo da ocekujemo od Billa? I stvarno, on ne prestaje da me iznenadjuje… Zato ja najvise volim 2006. godinu… Tad je Bill imao najsavrseniju frizuru i to je doba najvecih eksperimenata… Pisacu o svemu tome… Svaki dan je imao novu frizuru, izvalacio je po jedan pramen dnevno i imao totalno otkacene kombinacije… U tom periodu sam nagovorio Vernesu da mi prevede par pesama od TH-a… Prevela mi je “Durch den Monsun” i “Schrei”… Imao sam iz novina prevod “Rette mich”… Rekla je da ce mi prevesti jos jednu pesmu, a kad dodje za raspust sve ostale… I ljudi… ja sam izabrao “Der letzte Tag”… A par meseci kasnije oni su izabrali tu pesmu za singl… Nema, ja sam cudo… A sada reci “Rette mich”, koje nazalost nije Bill napisao…

“SPASI ME”

Po prvi put sam bez tebe u nasem skrovistu.
Vidim nasa imena ispisana na zidu.
Brisem ih…
Hteo sam sve da ti priznam…
Zasto si otisla?
Vrati se…
Povedi i mene…

refren: Dodji i spasi me – gorim u sebi…
Dodji i spasi me – necu uspeti bez tebe…
Dodji i spasi me – spasi me – spasi me….

Nasi snovi su bili lazni.
Nijedna suza iskrena.
Kazi mi da to nije istina.
Kazi mi sada to…
Mozda ces nekada cuti moj S.O.S. na radiju…
Cujes li me? Zar me ne cujes?

refren: 1x

sebe i mene…
sebe i mene…
sebe i mene…

Jos uvek se vide imena na zidu…
Opet pokusavam da ih izbrisem
jer smo sanjali lazi
a suze smo glumili…
Cujes li me? Zar me ne cujes?
Dodji i spasi me… Spasi me!

refren: 1x
… spasi me… spasi me… spasi me…
… spasi me… sebe i mene… zar me ne cujes…
spasi me…

Prelepa pesma… Ne znam da li ste skontli ali poenta pesme je da on nju doziva, da je ova pesma njegov SOS, njegov poziv upomoc, i da se on nada da ona slusa trenutno radio…
“Mozda ces nekada cuti moj SOS na radiju…
Cujes li me? Zar me ne cujes?”

Obicno se taj stih zanemari… Ni ja u pocetku nisam razmisljao o tome… Jednom sam bas razmisljao o pesmi i skontao ovo sto sam napisao gore… Nadam se da sad drugacije gledate na pesmu…

U sledecem postu pisem o pesmi “Thema nr.1” i zasto me je ta pesma jako iznervirala…
Ostavite mi brdo komentara…

I odavno nisam stavio preporuku za slusanje…

Eto nek bude Milena Vucic “Stereo veza”… Pretpostavljam da niste ni culi za nju, jer nije popularna… Nije popularna jer je totalno drugacija od drugih… Vuce na strain pop, a kod nas to ne prolazi.. Kod nas si uspesan ako radis narodnjake… A Milena je bas slatka, ima uvek ludu frizuru i oblaci se extra… Ovo joj je najnovija pesma sa kojom ce ucestvovati na jednom festivalu…

P.S. Kika mi je u komentarima rekla da TH dolaze u Hrvatsku... Blago vama... A ja ih opet necu videti... A u.... Nemam komentar... Al sam ipak srecan zbog vas... I treba da didju u HR... Bas imate dosta fanova.. A ne kao kod nas... Ipak... smrc... Mozda zakazu i kod nas koncert...

pozzzzzz

- 14:10 - Komentari (30) - Isprintaj - #