Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

četvrtak, 06.11.2008.

11. deo price o TH – Da, to je Bill!

Pocetkom februara 2006. godine, na svim naslovnim stranama teen novina su osvanule fotografije poznatog lika, ali sa novom frizurom… Duga kosa sa fronclama i totalno novi stil oblacenja!
Ne znam tacno od kada slusate Tokio Hotel, ali koliko sam zapazio vecina ih sigurno nije slusala 2006. godine… Napisite mi u komentarima od kada ih slusate, da znam…
Ako ih slusate od nekada kasnije, ne mozete ni da zamislite osecaj koji cu vam sada opisati…
Ja sam posle skole krenuo sa Stefanom da kupim novi Bravo… Tada se bas puno pisalo o TH-u i UPA ( grupa iz serije “Korak napred / Un Paso Adelante ), pa sam uvek jedva cekao novi broj… I dolazimo ja i Stefan na trafiku i vidim ja Bravo… Uzimam ja i kazem: “U, al je slatka ova cura! Ko je ovo?” Bacim ja pogled okolo kad tu negde pise Tokio Hotel… Ja u prvi mah pomisli da nije devojka nekog od njih… A onda me kao grom pogodi naslov…
“DA, TO JE BILL!!!”
Molim???
Koji Bill???
I ja onako u shoku shvatam da je to Bill Kaulitz… Onaj Bill cije ja slike imam isecene iz svih mogucih novina… Onaj Bill cije pesme slusam po ceo dan… Onaj Bill koji ima manga frizuru… Tacnije, imao je… Sad je nema! I tako meni polako stize do mozga da je to taj isti Bill!!!! I ja ladno vrisnem… Svi se zabuljili u mene, a ja uzeo Bravo idem i trazim text unutra da procitam.. Kad me Stefan vuce za rukav : “Idiote, nisi platio!”… xexe…
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Taj shok ( ali doslovno shok ) se ne moze opisati… Mozda ce neko reci da preterujem, ali niste bili na mom mestu… Ja sam tek kuci procitao sve to i kao lud nisam prestajao da gledam u slike… Tad sam shvatio kakva bi riba on bio da je zensko! Ali, tad to ne bi bio fazon… Nakon nekog vremena je dosla kuci moja sestra i onako se zgrozila na sliku : “Sad izgleda jos vise kao zensko!”… Al, mene je bilo briga… I sada tvrdim da Bill nikad nije imao bolju frizuru nego tada… Posebno u spotu “Rette mich”… I svaka druga mu je bila super, ali ovo je meni nesto najposebnije…
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Ovakvu jaknu kod Billa ja imam...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Kad sam uspeo da skinem oci sa kose video sam i kako se obukao… Kao i uvek savrseno… Bela kozna traka sa glavom lava i upadljivo srebrno prstenje su njegov novi zastitni znak! Ovaj 16-godisnji superstar priznaje da ni sam ne moze da se navikne na svoj novi imidz. Ostali clanovi benda izgledaju kao i pre. Njima se takodje svidja Billov novi imidz, kao i prethodni.
Taman kada sam se malo smirio za frizuru, usledio je novi, jos veci shok!!!
Singl Rette mich…Evo slika mog singla "Rette mich"....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Ni to se ne moze nekome objasniti, ako ih ne slusa od pocetka… Zamislite kada slusate toliko dugo CD Schrei i onda u Bravu napisu da na singlu “Rette mich” peva sa dubljim glasom… I ja mislio mozda peva onako malo dublje, ogrubeo mu malo glas… Pa, na “Schrei” peva kao dete, sto i jeste tada bio… Ja nisam tada ni znao da je taj CD snimljen 2003… I donosi meni Vernesa kao poklon za rodjendan singl “Rette mich”… Htela je da mi kupi i singl “Schrei”, ali se tada rasprodao… I kad mi je donela singl, ja onako sav srecan i odusevljen dolazim kuci da cujem kako to zvuci… Stavljam ja singl u liniju, zacuju se prvi taktovi “Rette mich”, onako bolje zvuci, misticnije… I cekam ja kao vecnost da cujem kako peva… A onda zacujem : “Zum ersten mal alleine…”… Sta je ovo??? Ja kao da cujem nekog medveda koji brunda… Zgrozen! Fuj! Ja slusam i ne mogu da verujem svojim usima! Pesma se nastavlja, a ja sve vise i vise padam u ocaj… Ne mogu da poverujem… Polako mi dolazi do mozga, da je Billov glas totalno unisten, da je to njihova poslednja pesma, sada se grupa raspada… A moja sestra onako odusevljena : “Kako dobro zvuci!”… Kakvo crno dobro! Ja brzo gasim CD i letim napolje… Kad sam se vratio kuci, ja opet pustam CD u nadi da se nesto promenilo, da sam mozda ja preuvelicao sve to i da nije toliko dubok glas… Medjutim, sve ostaje isto… Nista se nije promenilo! Ja opet ugasim CD i verujte mi ljudi da ja nisam cele noci spavao, prevrtao sam se po krevetu i razmisljao sta ce sad da bude… Nerviram se sto nisu snimili jos pesama 2003. godine… Shvatio sam tada da je CD “Schrei” snimljen 2003. jer je na singlu pisalo da je tada snimljena “Thema Nummer 1”… Vecina ljudi koje poznajem misli da je Billu glas odjednom mutirao… Cak me je neko i pitao : “Pa, sto je Bill produbio glas?”… Mutacija glasa se desava postepeno, tako da ljudi sa kojima je npr, Bill, bio svakog dana skoro da nisu ni primecivali da mu se glas produbljuje… To primete osobe koje ga ne vide dugo, pa ga opet sretnu… I uglavnom, ja sam ustao ujutru iz kreveta i ponovo pustio singl… Pustio sam celu pesmu i tada mi je bila super… Ranije nisam mogao da se pomirim sa tim, jer nisam to ocekivao… Polako sam se navikavao na njegov novi glas… Sada su mi oba glasa podjednako dobra… Ranije je imao skroz cist glas, a sada mu je nekako bio mocniji…
U sledecem postu pisem o spotu “Rette mich”… Mislio sam da to pisem u ovom postu, ali me je sve ovo gore ponovo uzbudilo… xaxa
Ako je neko od vas tada slusao TH nek mi napise u komentarima kako je reagovao na frizuru i novi glas… A ako niste, kako sada gledate na to… I da li se mozda secate iako niste slusali TH sta ste mislili o njima… Ovo pitam jer je veliki broj ljudi poceo da ih slusa kada su snimili CD na engleskom… Ja to razumem, jer ne moze svako da slusa nemacki… Ali, ako znate engleski kao ja onda vam je svejedno da li peva na engleskom ili na nemackom… Ali, o tome cu pisati kada moja tema bude CD na engleskom, a ima jos do toga…
Veliki pozzzzz ljudi…
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPostFree Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

I, da… kada premasite 600 posete ocekuje vas jedno iznenadjenje…

Novosti!!!!
U Bravu je izaslo da je ovo Gustavova devojka… Cisto sranje! Ma, izasao sa nekim decko i odmah devojka…
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Da jos vise ulepsam ovaj post 2 nove Billove slike na kojima je sa novom frizurom… Sto bi vi rekli Presavrseno, kaj ne? xaxa Ova slika mi je na pozadini kompa i po ceo dan prilazim kompu da se jos jednom odusevim frizurom…
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

O novoj tetovzi i dalje nista osim sto su se na MTV-u zezali da je Bill istetovirao: Tom, ich liebe Dich!” Ne bi me cudilo, majke mi…
Kada sam vec kod MTV-a, veceras je EMA 08, opet u Liverpulu… A znate sta? Meni je nestao MTV!!!!!!!!! Ubicu se… Koji sam ja baksuz… Ali malo mi je lakse jer nece nastupati… To vec ne bih preziveo… Jedva cekam da vidim da li se isplatilo ono silno glasanje, jer je meni postalo muka od reci VOTE… xaxa… Dve nominacije Best Act Ever i Headliner… Ja sam vise glasao za ovu prvu nominaciju, jer mislim da imaju vise mogucnosti da to osvoje, a i taj nastup rastura… Mislim na onu kisu sa protekle dodele… A jos vise cekam da vidim sta ce Bill obuci…
Jos par sati i saznacemo…

- 14:17 - Komentari (21) - Isprintaj - #