Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

petak, 27.02.2009.

19. deo moje price o Tokio Hotelu – Na turneji, 2.deo

Post zapocinjem necim totalno neverovatnim, zbog cega sam mislio da ce mi srce iskociti. Kod nas se prikazuje neki kviz, sad ne mogu da se setim imena, al nije ni bitno. To je gledao moj tata a ja sam bio u susednoj sobi. I ide igra u kojoj takmicarima postavljaju kratka pitanja. I ja cujem nesto neverovatno.
IZ KOJE JE ZEMLJE BEND TOKIO HOTEL????????????!!!!!!!!!!!!
Oh, meine Gott!!!! Ne mogu da beliv! Tokio Hotel na kvizu znanja za strkelje… Mislim za ljude preko 30 godina… I jos covek koji odgovara kaze IZ NEMACKE!!!! To je pametan, inteligentan covek… Jaoj, mozak mu se pozlatio tako pametnom…
Imam i snimak toga, sestra mi je snimila u repriznom terminu. Ovaj snimak je moj licni, pa ako ga prekopirate na svoj blog recite odakle je. Pitanje vezano za TH je pitanje broj 3. Kratko ovo traje, manje od minut, pa odgledajte.

Original Video - More videos at TinyPic
Ufff…
O TH nema nista novo, osim da je Bill otkrio da svira violinu na jednoj pesmi sa novog CD-a… Ucio je u skoli da svira taj instrument, a odlicno se uklapa u pesmu… Neka balada 100%... Mene violina podseca na jecaje… Prelepo zvuci na dodeli Comet nagrada 2007 ( Spring nicht ). Kad sam vec kod toga, znate li sta su provalili u nasem BRAVO-u?
Na dodeli C O R N E T nagrada… xaxaxaxaxaxaxa

Nastavljam…
Deo moje price o Tokio Hotelu, na koji ste duuuugo cekali, jer nisam pisao preko mesec dana…
Ovo je nastavak 18. dela price. Nisam sve napisao u proslom delu price jer bi bilo predugo.
Tako da sada nastavljam bez ikakvog uvoda, nastavljam tamo gde sam stao. Ako neko nije procitao 18. deo price – trk na citanje, a vi ostali se udubite… xD
Kao sto sam vec pomenuo, citajuci sve novine i gledajuci emisije mogli smo da iskristalisemo pravu sliku o njima.
Tako na primer, saznali smo da je Tomu potrebno cak 14 gitara za turneju. Svaka gitara je za posebnu pesmu, a 2 su kao dodatak. Po meni je to samo… Meni stvarno sada jedino na pamet pada izraz kurcenje… Ne volim taj izraz, ali tacno opisuje moje misljenje o ovome. Tako je kada ti slava udari u glavu. Do pre 2 godine je bio srecan ako ima 1 gitaru, a sada ne moze da zamisli zivot bez 2000. Ali, razumem ja to, sa tolikim parama ni ja ne bih mogao da zamislim dan bez posebnog kiseonika za mene, specijalno uvezenog sa Merkura. xD
Billova omiljena stvar tokom turneje je to da izvedi fanove na scenu da sa njim pevaju zadnji refren “Schrei”. Blago svima onima koji su to doziveli. Ja ne znam kako bih takvo nesto preziveo. Ipak, stojati pored Billa i uz to pevati sa njim. Kakve sam lude pameti poceo bih da pevam “GLAVOBOLJA OD VINA, A NIGDE ASPIRINA…” xD Ono sto me je jaaako obradovalo je jedna slika na kojoj je izveo decka-fana da peva sa njim. Medjutim, vec odavno ne izvode nikoga. Nadam se da ce se ponovo vratiti na tu tradiciju tokom nove turneje.
Tokom Schrei 06 turneje nisu imali neke preterane zahteve.Paste, hamburgeri i Red Bull! To je sve… Meni je to totalno OK… A jeste li culi da je Rihanna na koncertu u Beogradu trazila 100 kg kokica ( valjda i vi kazete kokice, ono od kukuruza… ). Koje je to proseravanje. Ako neko uspe da pojede kilogram kokica ja pojedem svoje oci… Al, ajd… Inace, Tom i Bill mogu jesti do mile volje i nista im se nece primetiti. Jadni Gustav nije te srece. Sve sto pojede direktno se transportuje u stomak. xD
U to vreme nisu dovodili devojke u hotelske sobe. Kao sto znate, to se promenilo na kraju turneje. xexe… Ali, necu sad o TOMe…( Inace nikad ne pisem ono “To je BILLo…” jer me to uzasno nervira, ali ovde se odnosi na Toma, pa sam napisao… )

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
To je bilo sto se tice stvari vezanih direktno za turneju, a sada prelazim na to kako su se momci upoznali tokom turneje.

Spavanje… zzzz

Najvise se smeju Georgu, ali on se ne trudi, vec mu se jednostavno dogadjaju smesne stvari. Npr, nikada ne uspe da ustane iz kreveta na vreme. Ili se baterija na telefonu isprazni, ili telefon uopste ne zazvoni, uvek se nesto desi. Nasuprot njemu, Gustav je ranoranilac. Ako moraju da ustanu u 8, on ustane u 6. On je isti kao moja sestra. Ona svugde krece mesec dana ranije, a ja ustajem uvek pola sata kasnije. Uvek me prvo budi tata kada krene na posao, pa me zove telefonom, a onda sestra vrisne da ustanem, a ja opet zakasnim. Skoro uvek u roku od 2 minuta uspem da se obucem, umijem se, operem zube i spakujem knjige. Sva sreca da mi je skola odmah ispred kuce inace nikad ne bih stigao. Izgleda da sam po tome slican Billu, jer kako kaze kada ga niko ne bi probudio prespavao bi ceo zivot. Sva sreca da ga probude! xD Jednom se cak desilo da se u hotelu ukljucio protivpozarni alarm, a Tom se samo osvrnuo da li je sve u njegovoj sobi ok i nastavio da spava.

Tusiranje…mmmm…. xD

Tom se nikad ne bi razbudio da se ne okupa hladnom vodom. Medjutim, za Georga je to nemoguce. I za mene takodje. Ja se kupam dok ima vrele vode. Kada osetim hladnu vodu istog momenta zavrsavam kupanje. I Gustav obozava toplu vodu, ali ga uvek iznerviraju jer ostavljaju otvorena vrata od kupatila, pa mu bude hladno. Ali, on je svestan da to jedan od preostale trojice namerno uradi, jer znaju kako ce reagovati. To je jedan od nacina da mu se osvete, jer on uvek mora prvi u kupatilo bez rasprave. Za ostale stvari koriste jednu jako zanimljivu igru. Svi u isto vreme kazu “Ja sam poslednji!”, a ko u tome bude najsporiji on gubi. Slicna stvar se nekada desi i pred kamerama, pa novinari samo nemo gledaju u njih.
Najneuredniji je… Pa, ko drugi nego Georg. Ja mislim da oni kada ne znaju sta da kazu – kazu Georg! Ali, Georg ima opravdanje za to. Svi non-stop vise kod njega u sobi, jedu i nikada nista ne raspreme.
Bill je, takodje, neuredan u hotelima. Peskiri i maramice razbaca svuda po kupatilu, a jedino sto ostaje na svom mestu je cetkica za zube. xD Bill tvrdi da je njegova soba kod kuce uvek raspremljena, jer to po maminim pravilima mora da radi jednom nedeljno. Sa druge strane, Tom se snalazi u svom haosu. Ja, takodje. Moj orman izgleda kao da je u njega pala bomba, ali ako neko pomeri makar jednu stvar ja znam da mi je neko trazio nesto po ormanu.

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic


Rasprave…

Ako pitate momke iz Tokio Hotela ko ima najbolji stil svi ce u isto vreme viknuti JA! Ali, realno gledano, jedino Bill ima neki svoj stil.
Cesto se raspravljaju, diskutuju, sto je i potpuno normalno s obzirom na to koliko vremena provode zajedno. Svadjaju se oko hrane, oko slika ( kada lose ispadnu na slikama u novinama ), a u raspravama uvek pobedjuje Bill. Tvrdoglav je i mora da istera svoje do kraja. Cak i kada je totalno bezvoljan, mora se umesati u tudju raspravu.
Ja se stvarno nekad zapitam jesmo li mi blizanci. xD Nadam se da niko od vas nece imati priliku da se zakaci sa mnom. Zivimo u miru dok mozemo! Peace!

Slava…

Oni imaju antifanova, koliko i fanova. Ali, njih to ne brine. Ni oni ne vole dosta izvodjaca, tako da im to nije bitno. Jedino im smeta sto se antifanovi istresaju na fanovima. Ja sam za sada, danke Gott, imao samo verbalne sukobe. Niko nije isao toliko daleko da me bije zbog Tokio Hotel majice.
Tvrde da ih slava nije promenila, mada ja mislim da je to nemoguce. Hteo to ti ili ne, nacin zivota koji pocnes da vodis te promeni. Promeni se tvoj odnos prema ljudima, prema prijateljima, postanu ti normalne totalno uvrnute stvari. Ako Bog da iskusicu taj osecaj i javicu vam… xexe Kad sam vec kod toga, jedan od mojih ludih prijatelja je napravio Fan klub Nemanje Madzarevica ( tj, mene ) na FaceBooku, pa ako hocete uclanite se. Ja sam se tome kidao pola sata, jos kada sam video da se neko tu i uclanio… xexe Gospode Boze…

Eto, toliko za ovaj post… Za sledeci post vam najavljujem poslednji nastavak Tokio Hotel Na turneji, tj, 3. deo. U njemu cu se pozabaviti DVD-em “Schrei”!
A sada slike…
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

I za kraj nesto na sta sam totalno zaboravio, a to su prevodi pesama sa CD-a “Schrei”. Jedna prelepa pesma, “Ich bin nich’ ich”. Obozavam ovu pesmu, reci su prelepe.

“JA NISAM JA”

Moje oci me umorno gledaju i ne nalaze utehu.
Ne mogu vise da se gledam, jer sam van sebe.
Sve sto je tu jednom bilo ne mogu vise da pronadjem u sebi.
Sve je nestalo…
Kao u ludilu vidim da sve vise i vise nestajem…

refren:
Ja nisam ja kada ti nisi tu! Usamljen sam!
I to sto je od mene ostalo – to ne zelim da budem.
Napolju nebo visi neravno!
Na zidu je oprostajno pismo!
Ja nisam ja! Kada ti nisi kraj mene ja sam usamljen!

Ne znam ko sam.
I sve sto je jos uvek bitno, to je tamo negde gde si ti.
Bez tebe kroz noc ne mogu nista da nadjem u sebi.
Sta si to uradila sa mnom?
Vidim kako sve vise i vise nestajem…

refren: 1x
… Ja nisam ja! To necu da budem!

Raspadam se polako…
Ne mogu sam sebe da izdrzim…
Ne mogu iz sebe da te izbacim…
Svejedno je gde si!
Dodji i spasi me!
Jer ja nisam ja kada nisi ti…

refren: 1x

Jos jednom da dodam da je pesma prelepa. Najvise mi se svidja sto frazu:

“Ich bin nich' ich - wenn du nich' bei mir bist - Bin ich allein”
Moze se prevesti kao:
Ja nisam ja kada ti nisi tu! Usamljen sam!
ili…
Ja nisam ja! Kada ti nisi kraj mene ja sam usamljen!

Takodje, stihovi koji mi se jako svidjaju su:
“Moje oci me umorno gledaju”… To je tako mocno, bar meni. Nije ono prosto, gledam se, nego moje oci me gledaju…
“Sve sto je jos uvek vazno – to je tamo negde gde si ti!”
Kako savrsena recenica… Nemam komentar… Mozda cu to istetovirati, ako se ikada istetoviram… Ustvari nesto cu drugo, al to sad nije bitno…
Ovde prekidam sa ovom dubokoumnom analizom teksta.

P.S. Preporuka za slusanje…
Lady Gaga feat. Akon “Just dance”
Odavno se nisam nekim ovako odusevio. Lady Gaga je konacno neko ko radi nesto novo, nesto sto nije totalno izlizano. Jos plus, u ovoj pesmi me je Akon prijatno iznenadio, nisam znao da ima ovako dobar glas.


Jos jednom se izvinjavam sto ne pisem, ali skupilo se jako puno stvari. Imam jaaako puno da ucim, nikako da mi urade Internet kuci, a ovaj ovde ( i igraonici ) Internet je postao uzasno spor, a i skup. Oko 1 euro na sat. Nadam se da mi oprastate, ali obecavam da cu vam svima komati i procitati sve postove koje sam propustio. Eto, toliko…

Sa svim svojim duhovima, tamnim mislima i krvlju vas pozdravlja Vas
nEcKy, pRiNz DeR FiNsTeRniS

- 14:03 - Komentari (51) - Isprintaj - #