Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

srijeda, 08.09.2010.

36. deo priče o Tokio Hotelu - Svet je pao. Sunce se smrzlo.

Image and video hosting by TinyPic

Srećan rođe'dan, Gustaf!
Kao i obično nemam živaca za neku preterano dugu čestitku, kao što je imala grupa fanova ( mojih i Tokio Hotelovih, hahaha ) za najdužu čestitku ikad. Možda će ući u Ginisa i mislim da zaslužuju jedan veliki aplauz. Sa druge strane, ja bih im napravio najveći crtež polnog organa nakon toga i poslao im sa sve natpisom: "Napušite se, zauzeta godspodo, koja nemate vremena 7 jebenih minuta da se zahvalite."
Razumem da ne mogu na svaku čestitku i poklon da odgovore, ali za usrani video da se svima zahvale im treba minut.
Uzgred, neko im je provalio u kuću, još uvek se ne zna da li je nešto ukradeno i ko je to počinio. Debili!
A sad pređimo na deo priče...

Image and video hosting by TinyPic

Momci iz Tokio Hotela su sredinom 2007. godine posetili Ameriku inkognito, kako bi mogli da uživaju na ovom kontinentu pre svog muzičkog debija tamo. Gustaf je naravno sve to zabeležio svojim fotoaparatom od kog se ne odvaja i zahvaljujući njemu smo bili u prilici da vidimo neke slike napravljene za ta 4 opuštajuća dana puna šopinga i razgledanja znamenitosti. Pre puta su imali malu neprijatnost. Pored standardne kontrole, Toma su detaljno pretresli. Čak je davao i otiske prstiju! Očigledno da su imali predrasude zbog njegovog gangsta-looka. Posle su se jako dugo smejali tome...

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Momci su odseli u hotelu do Central Parka odakle su imali perfektan pogled na nebodere milionske metropole. Motali su se oko Kipa slobode, a zatim otišli na mesto Svetskog trgovinskog centra koji je napadnut 11. septembra. Bili su i na Brodveju gde su gledali mjuzikl "Fantom iz opere", koji se Tomu nikako nije dopao.
"Dosadilo mi je nakon pola sata..."
Većini ljudi su mjuzikli dosadni. Meni su pregenijalni. Pogotovo oni kultni. Moja sestra izađe čim počne druga pesma. xD Toplo preporučujem "Hair" i "Cabaret".
Nego, vratimo se na ulice New Yorka. Tačnije u Kinesku četvrt u kojoj su se Bill i Georg izgubili. Da nesreća bude veća, svi znaci su bili ispisani na kineskom, tako da ništa nisu razumeli. xD Ovo putovanje je bilo ekstra zanimljivo, ali je pre svega bilo sjajno iskustvo za usavršavanje engleskog jezika.
Po povratku u svoju domovinu, dali su jedan poklon svim svojim fanovima. Novi Live DVD je premijerno prikazan 25. novembra u bioskopu. Samo je srećnih 400 fanova uspelo da dođe do karata i da budu prvi koji će pogledati jednočasovni dokumentarac sa zabeleškama iz bekstejdža sa svakog koncerta u Evropi koji su odsvirali u okviru "483" turneje. Svi ostali su mogli taj DVD da pogledaju kod kuće 5 dana kasnije, kada je pušten u prodaju. DVD je najavio singl "An Deiner Seite / Ich bin da", koji je napravljen od najzanimljivijih scena sa DVD-a. Potpisivanje autograma, čitanje fan pošte, dolazak na aerodrome, vožnja tour-busom, igranje aviončićem na daljinsko upravljanje ( čuvenim Đuuuumbijem ), stoni-fudbal i stoni-tenis, glupiranje sa kamerom, slikanje, davanje intervjua, "tuča" u liftu u kojoj Bill dobija po nosu, i to sve bez šminke na licu ili nameštene frizure...

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


Pogledajte ovaj spot i suzdržite se da ne zaplačete kada na kraju krenu da pršte konfete. Probudi mi sećanje na jedan od najjezivijih momenata sa koncerta. Odjednom sam ja bio ta osoba na koju padaju sve te konfete dok ja skačem da ih uhvatim... Prelepo...



Niko ne zna kako se osećaš.
Nikog nema da te razume.
Dan je bio mračan i prepun samoće.
Pišeš "Upomoć" sopstvenom krvlju,
iako boli svaki put.
Otvaraš oči ponovo,
ali ništa se nije promenilo.

Ne želim da te uznemiravam
i da ostanem predugo.
Tu sam samo da ti kažem:

Ja sam tu kad me poželiš.
Pogledaj u sebe i tamo ćeš me pronaći.
Nije bitno gde si,
kada me potražiš ja ću biti tu uz tebe.

Tvoj život je besmislen.
Čak ti je i senka preteška.
I sve što ti je potrebno jednostavno nemaš.
Tražiš dugu, ali ona ti leži pred nogama.
Sijala je predugo, samo za tebe.

Ne želim da te uznemiravam
i da ostanem predugo.
Tu sam samo da ti kažem da nisi sam.
Ja sam na tvojoj strani.

Ja sam tu kad me poželiš.
Pogledaj u sebe i tamo ćeš me pronaći.
Nije bitno gde si,
kada me potražiš ja ću biti tu uz tebe.

Kada nisi u stanju da razumeš svet oko sebe,
a svaki dan se utapa u crnilu,
kada oluja ne prestaje,
a svaka noć je sve bolnija
upamti: Ja sam tu kad me poželiš.
Nije bitno gde si.

Na tvojoj sam strani.
Samo malo pričekaj.

Ja sam tu...
Ja sam tu kad me poželiš.
Ja sam tu...
Nije bitno gde si...
Ja sam tu...
Pogledaj u sebe i tamo ćeš me pronaći.
Ja sam tu...
Kada me potražiš ja ću biti tu uz tebe.
Ja sam tu kad me poželiš.
Nije bitno gde si...

Na tvojoj sam strani.
Samo malo pričekaj.
Ti nisi sam.

Na singlu za ovu prelepu baladu su se našle još dve nove pesme. Prva je "Geh" ( Idi ) koja ima jedan od najlepših tekstova. Bill peva o krizi u vezi. O momentu kada više ne znaju zašto su zajedno i moli je da ode kako bi makar sećanje na ono što su imali ostalo lepo.
"Moći ćemo da nastavimo dalje jedino ako se više nikad ne vidimo...
Idi... Idi..."
On je iznova moli da ona bude ta koja će otići, jer on nema snage da to učini. Kako se približava kraj pesme sve više se oseća agonija u njegovom glasu. On više ne moli, on je preklinje da ode. I samo na kraju tiho šapne: "Ostani..."
Trebali ste videti moju facu kada sam prvi put čuo to "Bleibt". Gledao sam u prazno pola sata.
Na singlu se nalazila još jedna pesma "1000 meere" ( 1000 mora ), za koju su na iznenađenje svih fanova snimili spot iako je "Ich bin da" i dalje bio na svim top-listama. Spot je sniman na staroj železničkoj stanici, gde je bilo mnogo napuštenih vozova. Noću je bilo prilično jezivo. Ponekad je bilo toliko mračno da su jedva videli prst pred okom. U središtu radnje je voz koji ne mogu da zaustave ni zidovi, ni more, a zatim mu nisu potrebne ni šine.
Snimanje spota je kao i uvek bilo nabijeno dobrom energijom propraćenom preglasnim smehom. Međutim, bilo je i jezivih momenata, kao kada su se sva četvorica popela na krov voza i to rasklimanim stepeništem 4 metra u visinu. Sve je bilo mokro i klizavo. Režiser je stalno vikao da se ne guraju, ali naravno Bill to nije slušao. Ceo tim je počeo da viče kada je nezgodno gurnuo Georga.
Naravno, Georg je imao i drugih nezgoda...
Georg: "Bacali su na nas lišće i pahuljice staklene vune. Od toga me je sve svrbelo..."
Tom: "Tebe je i pre toga sve svrbelo.."
ahhahahahahha kakva kraljina ahhahaajajaahahaha
Pošto je ovaj spot prilično mračan, novinari su im postavljali ozbiljnija pitanja, poput toga da li se bore sa nekim svojim unutrašnjim demonima. Međutim, oni, naravno, nisu ostali ozbiljni...
Tom: "Georg se pre bori sa sobom i svojom desnom rukom..."
hahahahahahhahahahahahahahahahhaha Tom-moj-idol-činjenica-broj-573 xD
Nego, za kraj, da kažem i koju reč o pesmi, pre nego što je poslušate i pogledate spot propraćen prevodom.
Jedna od njihovih najlepših pesama ( ja to kažem za svaku xD ). Pa, blogu sam dao ime po ovoj pesmi. Ceo tekst je savršen. Kao i uvek, Bill se nalazi u nekom uvrnutom svetu koji odiše hladnoćom, tamom i samoćom. Međutim, on i u tom mraku veruje u svetlo i spreman je da učini sve kako bi ga pronašao. Veru mu održava sama pomisao na voljenu osobu.



Ulice su prazne.
Okrećem se izgubljen u noći
i hladnom vetru.
Svet je pao.
Sunce se smrzlo.
Ali tvoja slika je na sigurnom.
Čuvam je u sebi.
Nosim je preko 1000 mora
nazad tebi... nazad nama...
Ne smemo izgubiti našu veru.
Veruj mi...

Moramo da odemo još samo 1000 mora dalje,
kroz 1000 tamnih godina bez vremena.
1000 zvezda prolazi.
Moramo da odemo još samo 1000 mora dalje.
Još 1000 puta kroz beskonačnost.
Tek tada ćemo konačno biti slobodni.

Negde postoji mesto za koje smo znali samo ti i ja.
Ali sve je ispalo drugačije.
I puls u venama se smanjio.
Ali nas ipak nekako kroz noć vode otkucaji naših srca.
Veruj mi...

Moramo da odemo još samo 1000 mora dalje,
kroz 1000 tamnih godina bez vremena.
1000 zvezda prolazi.
Moramo da odemo još samo 1000 mora dalje.
Još 1000 puta kroz beskonačnost.
Tek tada ćemo konačno biti slobodni.

Ništa nam ne treba, nikog nećemo voditi sa sobom.
A jednog dana ćemo pogledati ono što smo ostavili.

1000 mora daleko...
1000 godina bez vremena...
1000 mora daleko...
1000 zvezda prolazi.
Prolazi...

Pusti nek te odvedu ta mora meni...
Puštam da me mora odvedu tebi...

Moramo da odemo još samo 1000 mora dalje,
kroz 1000 tamnih godina bez vremena.
1000 zvezda prolazi.
Moramo da odemo još samo 1000 mora dalje.
Još 1000 puta kroz beskonačnost.
Tek tada ćemo konačno biti slobodni.

Pusti nek te odvedu ta mora meni...
Puštam da me mora odvedu tebi...

1000 mora daleko...

- 22:53 - Komentari (3) - Isprintaj - #