Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

petak, 21.08.2009.

*** Kakvo automatsko uspavljivanje i još lepše automatsko buđenje… ***

Nakon svih šokova na mom blogu ( hehe ) vreme je za jedan normalan post.
Pre svega samo da se zahvalim meine Partner in Crime, Nina, poznatija i kao TH Love i “Prodajem se na ćošku za 3kune” ( hahahah, šalim se )…
I da se zahvalim vama i da vam se svima još jednom izvinim zbog one šale, a valjda se niko neće ljutiti.
P.S. Bez uvrede, ali jebe mi se da li ću nekom visiti u linkovima. To mi je ranije značilo, više ne…
A sad vi, koji niste ljuti na mene, i čitate ovo, imam par TH novosti.
U novom nemačkom Bravu su objavljene slike sa snimanja spota “Automatic / Automatish”. Kao što smo saznali iz njihove poruke sa londonskog aerodroma otputovali su u Južnu Afriku kako bi snimili spot. Prevalili su čak 12 000 kilometara kako bi našli odgovarajući ambijent, koji im je bio potreban za trku auta gde bi imali potpunu zaštitu. Međutim, njima je, kao i uvek, savršena lokacija imala klimatske probleme. Bilo im je izuzetno hladno, a morali su da se voze čak 3 sata do mesta gde su spavali i imali telefon.
Tom je na ovom putovanju bio neverovatan baksuz. Pregorela mu je sobna grejalica, jedino njegov krevet nije imao električni pokrivač ( to je ono što greje krevet ), a ujutru nije mogao da se istušira jer nije bilo ni kapi tople vode. hehehe
Ma, ne brinem se ja za njega, on je jaka muškarčina i preživeće! xD

Ovaj Billov prsten je baš moćan. A o jakni da ne govorim. Ja već neko vreme nosim jaknu tako što jedan rukav podignem, a drugi spustim i on je sad to uradio. Kako on mene kopira… xD
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Nakon incidenta tokom koga su se neki tinejdžeri dokopali novih pesama i pustili ih na Internet, izgleda da je Tokio Hotelov tim odlučio da makar nešto oni prvi puste, hihi. Tako su sinoć na Cherry Tree radiju premijerno puštene ove dve pesme. Ja sam sinoć kao ludak to slušao tako što sam nabio zvučnike na uši jer nisam smeo da pojačam, moji su spavali.
Uživajte…
Meni lično je bolja nemačka verzija ( a reči od engleske ) i već sam ranije odlučio da kada izađe CD da ću prvo nabaviti nemačku verziju, a nakon mesec-dva englesku. Ajd da ne smaram više…

Automatish




Original Video - More videos at TinyPic

So automatisch
Du bist wie ‘ne Maschine
Dein Herz schlägt nicht mehr für mich

So automatisch
Berühren mich
Deine Hände
Spür alles, nur nicht dich

So automatisch
Deine Stimme – elektrisch
Wo bist du, wenn sie spricht?

So automatisch
Wie du sagst, ich bin dir wichtig
wer programmiert dich?

Refrain:
Wenn du lachst
Lachst du nicht
Wenn du weinst
Weinst du nicht
Wenn du fühlst
Fühlst du nichts
Weil du ohne Liebe bist

Wie automatisch
Renn ich durch alle Straßen
Und keine führt zu dir

Wie automatisch
Folgen mir deine Schatten
Und greifen kalt nach mir

Du bist wie
Ferngesteuert
Statisch und
Mechanisch
So automatisch

Dein Blick so leer
Ich kann nicht mehr
Alles an dir
Wie einstudiert
Du stehst vor mir


Original Video - More videos at TinyPic

Automatic
Automatic

You're automatic
And you're heart is like an engine
I die with every beat

You're automatic
And your voice is electric
Why do I still believe?

It's automatic
Every word in your letter
A lie that makes me bleed

It's automatic
When you say things get better
But they never

There's no real love in you
There's no real love in you
There's no real love in you
Why do I keep loving you?

It's automatic
Coming cows on a crossroad
They come and go like you

It's automatic
Watching faces I don't know
Errace the place of you

It's automatic
Systematic
So dramatic
You're automatic

There's no real love in you
There's no real love in you
There's no real love in you
Why do I keep loving you?

Automatic
Automatic
Automatic
Automatic
Each step you make
Each breath you take
Your heart
Your soul
Remote controlled

This time feels so sick
Your automatic to me


There's no real love in you
There's no real love in you

There's no real love in you
There's no real love in you
There's no real love in you
Why do I keep loving you?


Automatic
Automatic
Automatic
Automatic
Automatic


Hehe, nadam se da sam vam ulepšao dan, ali sada ću još malo… Imam novi snimak… xDDDD Bill se obukao fantastično, majica mu je genijalna, frizura mu je genijalna, ja sam genijalan, a svi geniji su ludi… Ajoj, prestajem… xDDD
P.S. Primetite da Gustav ima novi tattoo na nozi...

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic< Image and video hosting by TinyPic/a>

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic






Eto, nadam se da vam se svideo post. Ako bude šta novo dopuniću…

Dopuna!!!!

Naslovna strana singla "Automatish"... Ovo ne da je genijalno nego je pregenijalno...

Image and video hosting by TinyPic

- 10:36 - Komentari (44) - Isprintaj - #