Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

utorak, 16.03.2010.

Ići ili ne ići na koncert? Pitanje je sad!

DOPUNA POSTA

27.03.2010.


Molim svakog ko dođe na blog da mi u komentarima napiše koju je bolje kombinaciju za koncert da odaberem. Prvu ili drugu. Samo je u pantalonama razlika.
1.
Image and video hosting by TinyPic

2.
Image and video hosting by TinyPic

Prve ( sa rajsfešlusima ) ili druge?
Komentar može da ostavi svako... Samo nek u komentarima klikne na Anonimac.

Još koja reč pred koncert...
Nakon milijardu poslatih mailova, učešća u nagradnim igrama ne dobijem nijedan meet and greet ( od 10 mogućih ), ne dobijem nijedan CD ( od 10 mogućih ) i ne odaberu moja pitanja za intervju iako sam imao najviše pluseva, najviše komentara i po mnogima najbolja pitanja. Kad sam video intervju nisam mogao da verujem. Bio sam uveren da će me bar u tome 100% izvući. Ali, ne... Neka viša sila se urotila protiv mene... Izvukli su neki intervju od 10 pitanja na koje i ja odgovor znam napamet. Zato odgovore nisam ni čitao. Muka mi je od tog intervjua...
I strpljivo čekam kraj dana kada ću dobiti konačno kartu ( kupila mi drugarica koja živi u Beogradu ) i stigne mi... ovo!!!

Image and video hosting by TinyPic

Je l ovo karta ili putujući bilbord?
Hoću makar jebenu mada faka kartu da imam a ne neki mada faka papir koji vredi kao ulaznica...
Uffff... Ima li sranjima kraja... Pusti vodu da govna odu...
Strah me na koncert i da idem... Ko zna šta će sledeće da se desi... Od samog početka sam ja znao da nema ništa od ovog svega...

Ali, dobro... Evo vam još neke pojedinosti koje sam saznao o koncertu.

* Tražili su iskusnog garderobera koji će moći efikasno da ih presvlači i da im pegla kostime.

* Bill će na kraju koncerta nositi majicu sa odštampanim tragovima krvi. Ovo je nešto novo. Nigde dosad nije bilo tako, zar ne?

* Oprema u Beograd stiže u 11 kamiona, a u sklopu pokretne bine se nalaze i tri hidraulična lifta koja će koristiti Gustav.

* Kao što sam već pomenuo ( dole u postu ) tražili su američke, engleske i nemačke dnevne novine. Ono što je novo, a zapalo mi je za oko, je da su podvukli da među nemačkim dnevnim novinama ne sme da bude Bild. A? Zašto to?

* Za hranu sam takođe pominjao da traže različite vrste hleba, kroasane, francuske bagete, slatka peciva - po mogućstvu srpska, sveže mleko, puter, sojin margarin, jaja, više vrsta sireva, kao i paradajz i nekoliko vrsta voća.
A sad nešto čudno. Tražili su između ostalog i po kilogram slanine i kobasice. hahahahahah Pa, zar nisu vegeterijanci? Ili planiraju otvoriti neki market… xD
Ako nekog zanima više vesti ima ih u dnu posta ispod slika Arene.

STARI DEO POSTA
16.03.2010.

Neca je uspeo da skupi pare za kartu i to fan pit!!!!!
Sad još samo treba da nazovem i poručim kartu na kućnu adresu, jer mi je preveliki trošak da idem u Beograd samo kako bih kupio kartu.
Pre ovoga sam imao problem sa prevozom jer nije problem da odem u Beograd, ali je problem povratak... Nijedan bus ne ide tako kasno ( nakon koncerta ) nazad u Mali Zvornik ( gde ja živim ) ili Valjevo ( gde mi majka živi ). Ranije sam planirao da se vratim vozom, ali su ga premestili u 22 časa. Da je ostao na 23h ne bih imao problema da stignem od Arene do železničke stanice.
A pošto nisam imao gde da prenoćim morao sam da se iste večeri vratim kući. Jedino da budem budan celu noć negde usred Beograda... Može neko (ne)daj Bože da me siluje... xD
Međutim, Željana ( fan TH-a sa kojim sam najbliži ) ide na koncert, tako da mogu sa njom nakon koncerta u Vrbas ( gde ona živi ), a sutradan mojoj kući. ŽIVELA ŽELJANA!!! partypartyparty
Međutim, ja još ne želim da se radujem... Iskusio sam više puta da nije dobro radovati se unapred... Neću se radovati dok ne budem držao kartu u rukama i dok ne vidim zalizanog Billa u robot-kostimu... xD
Kad smo već kod karte da vam se zahvalim još jednom na silnom davanju plusića na MTV nagradnoj igri. I dalje je bilo budala koje su mi davale minuse, ali vi ste se pokazali kao bolji... xD Stvarno ste genijalni... Imam bolju armiju od Tokio Hotela! xDDDD
Akcija je završena jer su primili 950 pitanja... Ne znam kakav je ishod bio na kraju, ali mislim da imam najviše plusića i komentara... Možda jedna osoba ima više od mene, ali nisam siguran... Ne znam da li će računati sad to po plusićima, jer nema smisla, samo 2-3 osobe nisu u minusu...
Ajoj, zamislite da neko od mojih pitanja postave Tokio Hotelu... xDDDD I još da kažu : Question from Nemanja.. xDDDDDD

Ovaj post ću dopunjavati svakodnevno kako bi vas obaveštavao o napretku, da ne pišem za svaku sitnicu novi post.

* Dva vikenda pre koncerta sam dvaput prolazio kroz Beograd i iz autobusa video Arenu. Plakata i bilborda još uvek nema. Ali neko je negde uslikao bilbord. Krivo mi je što ga nisam video.

Image and video hosting by TinyPic

Evo i nekih mojih slika Arene od pre 2 godine kada sam vraćao ulaznicu.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

* Reklama za koncert... Zar nije savršena? Znam da će hrvatskim fanovima pozliti od nje, jer je to trebao da bude njihov datum...


Original Video - More videos at TinyPic

* U intervjuu za srpske dnevne novine Blic su izjavili:

Da li ste ikada ranije bili u Beogradu i šta znate o Srbiji?

Nikada nismo posetili Beograd, ali čuli smo samo lepe stvari i očekujemo da ćemo se lepo provesti kod vas.

Poruka za fanove u Srbiji...


Želimo da se zahvalimo fanovima za svu podršku koju su nam dosad pružili i jedva čekamo da upoznamo našu publiku u Beogradu i stvarno smo srećni zbog toga, super ćemo se provesti.


* Momci iz Tokio Hotela su tražili neku domaću hranu da jedu, tako da dobijaju burek i pite. hahahahhaha Da mi je videti tu scenu kad omaste brke... xDDDD
Pored toga, tražili su što više vrsta domaćeg sira.

Image and video hosting by TinyPic
Zar nije genijalan ovde? xD

* Tražili su dnevne novine i to nemačke, engleske i američke. Opa, šta će to biti? xD

* Jedan od uslova je da se svo smeće iz bekstejdža reciklira, bez obzira da li je to po srpskim zakonima ili ne. Zar nisu divni? xD

Image and video hosting by TinyPic

To je sve za sad, majne libe humanoidi... xD

- 22:54 - Komentari (78) - Isprintaj - #