Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

ponedjeljak, 19.07.2010.

31. deo priče o Tokio Hotelu - Tomov prvi erotski roman

Helou, ejlijeni,
hvala na odazivu na prošli post, znao sam da ste tu negde. xD Pre sledećeg dela Tokio Hotel priče, kratko ću se osvrnuti na nova dešavanja. Kratko u mom rečniku i nije baš česta reč, al ajd... xD E, ovo sad može da se shvati perverzno, ali mislio sam na dužinu posta... xD

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Kao po običaju, bio sam u pravu. xD Bill ima pirsing u nosu, a dodao je još jednu alku na onom uvu gde je imao 2 ( znači sad ima 3 ) i na drugom uvu 1. Baš se navukao na bušenje. 4 u ušima, 1 u nosu, 1 na obrvi, 1 u bradavici, 1 u jeziku. 8 minđuša. Bar ono što mi znamo.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

I evo ga izbliza...
Image and video hosting by TinyPic

Prilikom posete Italiji, radi promocije novog live de-fo-de-a, jedina zanimljiva stvar je Billa ta što je Tom rekao da ima pirsing na Tom-Junioru. xD Tom-Junior bi u nekom realnom smislu bio Bill, ali opet znate na šta mislim. Šta mi je danas?
Can’t read my poker face... xD
Uglavnom, još jedna emisija ( TRL ) u kojoj su po milijarditi put ponovili šta slušaju i ta sranja. Samo sam čekao pitanje zašto se zovu Tokio Hotel i čuđenje što nisu bili u Tokiju i da pucam u komp.
Ali, bitno je da smo videli Billove nove pirsinge i genijalnu odevnu kombinaciju na jednom intervjuu. Zaista nemam više živaca da komentarišem Tomovu opsesiju džemperima. Dovoljno je da zamislite moju facu dok mirišem pokvareno mleko. Tako nekako... Bolje mu je da ide go okolo, nek stavi neku lisku ko Tarzan i mislim da bi bilo mnogo srećnih fanova. xD

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Pored ovoga, važna vest je to da je TH TV konačno pušten u promet. Na prvoj epizodi se zaista ne bih mnogo zadržavao, jer je obična reklama za BMW, Mercedes ili šta su već isprobavali. Jedina dobra stvar je bila kada je Bill nekome kroz prozor dobacio:
"Samo gledaj, dušo.."
xDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Ustvari, nisam ni siguran da li će biti više reklama, pardon, epizoda, jer nije bilo najave za sledeću. Kako god, to je to od novosti.O DVD-u pišem u sledećem postu, jer želim da ga odgledam još 5 puta ( najmanje ) i da napišem detaljan post. xD Zasad ću reći da sam blago oduševljen. xD Najlepši mi je onaj crno-beli deo na Humanoid/Phantomrider.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

A sad 31. deo priče o Tokio Hotelu... xD

Ne znam od kada slušate Tokio Hotel, ali veliki broj vas ih je sigurno slušao u vreme kada im je izlazio "Zimmer 483" album. Sećam se kad sam ga prvi put slušao. Oduševio me je na prvo slušanje. Dopalo mi se što je bilo tako puno balada. Međutim, nakon nekoliko slušanja sam shvatio da nema pesme koja nosi naziv "Zimmer 483", u prvom momentu i ne primetite takve stvari. Pošto nemački znam jako, jako površno, trebalo mi je više slušanja da shvatim da se naziv spominje u pesmi "Reden". U ovom postu ću pisati baš o toj pesmi, ali to nije sve. Dobićete Tomovu kompletnu priču iza ove pesme. xD
Hajde prvo da je odslušamo.



Zdravo!
Stojiš tu pred mojim vratima.
Znaš li da nema nikog ovde
osim tebe i mene?
Hajde, uđi, a sve ostalo će doći
već samo po sebi
u sobi 483...

Ovde unutra nikad nije dan.
i jedina svetlost dolazi iz mini-bara.
I sutra će ovde biti samo mrak.
Dobrodošla u hotel!

Hteli smo samo da pričamo,
ali eto ti ležiš pored mene
i ja ležim pored tebe...
Pričamo... Pričamo...

Dođi. Niko nam neće smetati.
To sam već rešio. Stavio sam na bravu znak "Don't disturb!"
I nije ni bitno gde ćemo biti sutra.
Ceo naš svet je sada ovde unutra.
Lezi pored mene ponovo.

Slušam te. Gledam te.
Usne ti se pomiču.
Pričaj polako. Molim te, nemoj tako brzo...
Dobrodošla u hotel!

Hteli smo samo da pričamo,
ali eto ti ležiš pored mene
i ja ležim pored tebe...
Pričamo... Pričamo...

Čuje se zvono na vratima.
Ceo svet nas zove.
Svi mi oni smetaju.
Ja ne želim ni sa kim drugim
osim sa tobom
da pričam... pričam...

Hteli smo samo da pričamo,
ali eto ti ležiš pored mene
i ja ležim pored tebe...
Pričamo... Pričamo...

Veoma perverzna pesma. I like it... xD Ovde nema puno toga da se priča. xD Igra reči. Pričanje... xDDD U nekim intervjuima je Tom rekao da je on napisao ovu pesmu, ali na CD-u piše da je to Billovo delo. xD Inspiracija je svakako Tomova. Sa vijagrom ili bez, ne spominje se. xD Govori se o sexu u hotelskoj sobi, nakon čega njih dvoje pričaju. Oboma su namere bile jasne, on je ( čim je ona ušla ) stavio onu oznaku na vrata ( Ne uznemiravaj ). To se stavlja na vrata kako sobarice ne bi ulazile da promene posteljinu ili tako nešto. 3. strofa me pomalo buni, totalno se ne uklapa u pesmu. Razumem da je poruka da su ljudi protiv toga, ali, bar lično meni, je bzvz. Uglavnom, najjači stih je: "Pričaj polako.. Ne tako brzo..." Koja perverzija... xDDD
A sada prelazim na još uzbudljiviji deo. xD
Tomov intervju povodom svega ovoga.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Tom se izjasnio da nema ništa protiv sexa sa fanovima. Nešto takvo mu se desilo tokom Schrei turneje. Nakon koncerta su se odvezli tour-busom do hotela gde su fanovima potpisivali autograme. Otišli su u svoje sobe, a Tom je na putu do svoje sreo jednu veoma slatku devojku koja mu se samo nasmejala. On joj je uzvratio osmeh i otišao u svoju sobu.
"Nakon nekoliko minuta, začuo sam kucanje na svojim vratima..." - nastavio je Tom svoj jeftini erotski roman za Bravo. " Ja sam pre toga napunio kadu vodom i upalio TV. Otvorio sam vrata, a na njima je stajala devojka iz hodnika i nasmejala mi se. Pitao sam je šta nije u redu."
( Ovo je bilo zaista romantično. xD A stvarno, po njegovom opisu ona se smejala sve vreme, već zamišljam neku ludaču koja se histerično smeje. xD )
"Ona je odgovorila da bi stvarno želela da bude sa mnom i slatko mi se nasmejala. Pozvao sam je u sobu. Nakon koncerta postanem suviše emocionalan.
( Aaaa, danas se to zove emocionalnost... xDDDD Mora da ima veeeliko srce... ahhahahahah xDDD )
"Samo par sekundi nakon toga sam pomislio da i nije baš pametno pustiti nepoznatu devojku u sobu."
( Pinokio, nos me ubode u oko... xDDD )
"Ali, već je bila unutra i nisam je mogao izbaciti"
( Dečko sa manirima... xD Prekidam sa upadicama... )
"Uveo sam je u sobu, gde su zavese bile navučene." - nastavio je Tom svoju priču. "Zavese su uvek navučene kod mene. Takođe, uvek imam "Don't disturb" znak na vratima, čak iako ostajem više dana u hotelu. Ne volim kad mi neko upadne da napuni minibar ili nešto slično. Kad smo kod toga, doneo sam nam piće iz minibara. Samo smo sedeli na krevetu i smeškali se jedno drugom."
( Nemam komentar... )

Image and video hosting by TinyPic

"Ona bi, u međuvremenu, s vremena na vreme pogledala TV, ali ne bi ništa prokomentarisala. Onda sam joj rekao: "Za nekog ko želi biti sa mnom si prilično tiha." Ona se onda nasmejala i prišla mi bliže.Onda je sve išlo ko podmazano...
( hahahhaha Prava reč... Podmazano... xDDD Mislim da je ovo najperverzniji post ikada...)
"Ostatak večeri je bio fantastičan. Verujem da smo se oboje dobro proveli. Ali, imala je 17 godina i uskoro punila 18."
( Cenzura za mlađe od 18 godina )
"Nakon sexa sam nam naručio da nešto pojedemo jer smo oboje bili gladni. Šteta što je prošla ponoć pa smo imali na raspolaganju samo noćni meni, a meni se baš jelo nešto sa dnevnog menija."
( O kakvim on glupostima priča... Bolje da je pričao o ko-podmazanom-delu-večeri )
"Večerali smo pastu sa umakom. Sve je ostalo na toj jednoj večeri. Pitao sam je za broj mobilnog...
( na ša se ona pretpostavljam nasmejala... xD )
"...ali ona je rekla da je svakako neću nazvati. Nije ni očekivala to. Ne znam da li ću je ikada više sresti. Možda bude i nešto drugo na nekoj sledećoj turneji. Ko zna? Ne planiram takve stvari. Bolje je kad se jednostavno dogode. Ja to volim, jednostavno sam takav. Bill je potpuno drugačiji. On čeka svoju pravu ljubav..
( U sledećem delu Billov erotski roman "Čekajući Godoa" xDDD )
".. i on ne shavata da je za mene sex na jedno veče emocionalan."
( Ovaj dečko zaista treba da nađe u dikšnariju reč "emocionalan" i da shvati da to nije isto što i "napaljen" )
"Kada pričam sa Billom o tome, on bi me najradije lupio nečim. Zato mu i ne pričam puno o tome. Imamo drugih tema za razgovor."

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Kako je ovaj Tom pametan. Sa bratom priča o glupostima, a privatne stvari ostavlja za novine... xDDDD
To je to... I moram da priznam da jedva čekam komentare na ovaj post... ehhehehe xD

- 15:41 - Komentari (12) - Isprintaj - #